موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223230
۲۸ فروردین ۱۴۰۰

کهگیلویه وبویراحمد/ کودک ۷ساله قربانی کرونا شد

به گزارش کودک پرس ،پرویز یزدان پناه روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۵۱۵ نفر رسیده است. وی افزود:هم اینک ۵۳۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۱۵۲ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج […]

به گزارش کودک پرس ،پرویز یزدان پناه روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۵۱۵ نفر رسیده است.

وی افزود:هم اینک ۵۳۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۱۵۲ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از هزار و ۳۴۲ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، ۴۵ درصد موارد مثبت است و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد، گچساران، باشت، چرام و لنده است.

یزدان پناه ابراز داشت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

وی ادامه داد:از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۱ هزار و ۲۰۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه بیان کرد: روند افزایشی کرونا در استان از اسفند ماه شروع شده است و همزمان با سفرها و جابجایی‌های گسترده نوروزی شهروندان به استان شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کاهش رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار