موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223227
۲۸ فروردین ۱۴۰۰

اردبیل/ برگزاری اولین جشنواره مجازی قصه‌گویی، قصه‌خوانی داستان‌ها و معارف قصص قرآنی

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: اولین جشنواره مجازی قصه گویی، قصه خوانی داستان ها و معارف قصص قرآنی ویژه شهرستان بیله سوار همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس ،«شهاب ملکی» در اردبیل گفت: اولین جشنواره قصه گویی، قصه خوانی داستان ها و معارف قصص قرآنی ویژه شهرستان بیله سوار همزمان با ماه پرفضیلت ضیافت الهی با محوریت سبک زندگی اسلامی ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: شرایط سنی برای حضور در این جشنواره قصه خوانی برای زیر 9 سال، قصه گویی برای سنین 10 تا 16 سال و معارف قصص قرآنی نیز برای افراد بالای 16 سال است.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش قصه خوانی شرکت کنندگان بایستی تمام و یا بخش های از یک داستان قرآنی را از روی متن و داستان خوانده و در یک فایل حدود 4 دقیقه ای ضبط و ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش قصه گویی نیز یک داستان قرآنی را به انتخاب خود به صورت صوتی یا تصویری حدود 4 دقیقه ای ضبط و ارسال کنند.

ملکی اذعان داشت: در بخش معارف قصص قرآنی نیز با انتخاب خود با مصداق واقعی آن در جامعه امروزی و در فضای تربیتی، آموزشی، اجتماعی و فرهنگی شهرمان تحلیل نموده و برای پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلانی و نیز رشد و شکوفایی فرهنگ و معارف قرآنی در بین شهرمندان و کاهش آسیب های اجتماعی در قالب یک فایل صوتی یا تصویری حدود 4 دقیقه ای ارسال کنند.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: شرکت کنندگان آثار خود را از طریق تمامی شبکه های اجتماعی داخلی و شبکه دانش آموزی (شاد) به شماره 09142944151 ارسال کنند.

ملکی تاکید کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا 16 اردیبهشت ماه خواهد بود و در هر بخش به هتف اثر برگزیده جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

وی اعلام داشت: این جشنواره به همت دفتر امام جمعه شهرستان بیله سوار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، آموزش و پرورش، کانون بسیج هنرمندان، قرار گاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (س)، کتابخانه های عمومی، دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و موسسه سروش نغمه امید برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار