موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
223221
۲۸ فروردین ۱۴۰۰

انتشار مجموعه شعر کودک «سیبیل بابام چه نازه!»

مجموعه شعر کودک «سیبیل بابام چه نازه!» سروده سایدا حاتمی، شاعر خردسال ایلامی، منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ،«سیبیل بابام چه نازه!» عنوان مجموعه شعر کودک سروده سایدا حاتمی ۹ساله است که از سوی انتشارات آفرینش ادب منتشر شده.

این کتاب، مجموعه‌ای از ۱۱ شعر با موضوعات مختلف ازجمله طبیعت، حیوانات، رفتارهای انسانی، طبیعت بی‌جان و … است که برای گروه سنی «ب» با مقدمه‌ای از مرتضی حاتمی، نویسنده کودک و نوجوان، و تصویرگری الهه ببیننده در انتشارات آفرینش ادب منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این مجموعه آمده است: «این کتاب منتخبی از ده‌ها شعر سایداست. دراین مجموعه، دنیای اطراف شاعر کاملا شخصی است. در این کتاب، تلاش شده محتوا و اندیشه‌های آثار با حفظ امانت در ساختار و زبان و هر آن چه که به زبان گفتار و معیار نوشته، تصحیح و ویرایش اساسی نشود و البته این مجموعه، تمام ذهنیت و دنیای سایدا نیست.

مرتضی حاتمی در مقدمه این کتاب نوشته است: «کودکان تخیلی قوی و غنی دارند و ضروری است که تخیلات‌شان به خوبی و هدف‌مند، مدیریت شود. خواندن کتاب برای کودکان اگر منظم و برنامه‌ریزی‌شده و با انتخاب کتاب‌های مناسب و استاندارد از نظر محتوا و ظاهر انجام شود، به تقویت تخیل و افزایش دایره واژگان و اندوختن آن در ذهن و دنیای آنان بسیار کمک می‌کند.»

سایدا حاتمی، متولد ۵ مرداد ۱۳۹۰ در شهر ایلام است و در پایه چهارم درس می‌خواند. سال گذشته، عمران خودآموز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در هفته کتاب از وی به عنوان مولف خردسال استان تقدیر کرد. همچنین به‌زودی کتاب دیگری از وی با عنوان «دعاهای سایدا (مجموعه نیایش های کودکانه)» منتشر خواهد شد.

انتشارات آفرینش ادب، مجموعه شعر «سیبیل بابام چه نازه!» را در ۱۲ صفحه با شمارگان هزار نسخه در قطع خشتی به قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر کرده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار