موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/رادیو کودک
223217
۲۸ فروردین ۱۴۰۰

سمنان/ ۱۲۶۵ کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرند

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان گفت: درخت آرزوها نمادی از نیازها و رؤیاهای هرچند کوچک کودکان یتیم و نیازمندی است که با دستان سخاوتمند خیرین و نیکوکاران در ماه مبارک رمضان شکوفه می‌دهد..

به گزارش کودک پرس ،محمد قوسی، قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از برپایی جشن آرزوها در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: آرزوی ۱۲۶۵ کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دستان سخاوتمند مردم سمنان در جشن آرزوها برآورده می‌شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان اظهار داشت: درخت آرزوها نمادی از نیازهای کوچک و بزرگ کودکان یتیم و نیازمنداست که به هر شاخه آن، آرزویی در نامه‌ای نوشته می‌شود و کودکان از خیرین می‌خواهند با دست‌های سخاوتمندشان، آرزوها را برآورده کنند.

وی تصریح کرد:در سال‌های گذشته آرزوهای کودکان یتیم و نیازمند در قالب نامه‌هایی که توسط خود آنان نوشته و جمع‌آوری می‌شد که خیران با انتخاب هر یک ازاین‌دست نوشته‌ها، آرزوی آن‌ها را برآورده می‌کردند اما در سال جاری و با توجه به شرایط کرونا بر بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۸۳۰ آرزو کودکان در قالب آ روزهایی مانند دوچرخه، انواع اسباب بازی، تبلت، و در مواردی لوازم ضروری زندگی از سوی این کودکان تهیه‌شده است.

محمد قوسی، قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در حال حاضر ده هزار و ۱۶۲ حامی حمایت ۷۶۵ یتیم و ۲۸۲۸ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان سمنان مبلغ یک میلیارد و ۱۶ میلیون تومان به مناسبت عید نوروز به‌حساب فرزندان معنوی خودپرداخت کردند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار