موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
223169
۲۶ فروردین ۱۴۰۰

انتشار کتاب کودک جدید توسط جی‌‌کی رولینگ

جی‌کی ‌رولینگ، خالق مجموعه داستان‌های «هری پاتر» قرار است یکی کتاب کودک جدید تحت عنوان «خوک کریسمس» در ماه اکتبر سال جاری روانه بازار نشر کند.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از یواس‌تودی- انتشارات اسکولاستیک، ناشر امریکایی مجموعه هری پاتر خبر داده که کتاب کودک جدید خالق هری پاتر که همه شخصیت‌های آن هم جدید و متفاوت هستند درباره پسربچه‌ای به نام جک است که اسباب بازی‌ مورد علاقه‌اش که یک خوک عروسکی است گم شده است.  اما شب کریسمس شبی عادی مثل شب‌های دیگر نیست. شبی است که چیزهای گم‌شده می‌توانند پیدا می‌شود؛ حتی عروسک‌های گم‌شده.

جک با عروسک جدیدش وارد یک ماجراجویی جادویی برای پیدا کردن بهترین دوست‌ گم‌شده می‌شوند. لازم به ذکر است که تصویرگری این کتاب جدید بر عهده جیک فیلد خواهد بود.

جی. کی رولینگ، رمان‌نویس بریتانیایی که عمده شهرتش برای انتشار مجموعه داستان‌های فانتزی هری پاتر است چند رمان پلیسی را نیز با نام مستعار جی کی گالبریث و کتاب‌ کودکی با عنوان  ایکابوگ منتشر کرده است. رولینگ داستان کتاب ایکابوگ که ماجرای آن در مدرسه جادوگری و ساحرگی هاگوارتز اتفاق نمی‌افتد، سال‌ها پیش برای فرزندانش نوشته بود و در سال 2020 تصمیم گرفت آن را برای کودکانی که در قرنطینه مانده‌اند به صورت رایگان منتشر کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار