موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
223156
۲۶ فروردین ۱۴۰۰

آمریکا/ نجات سه کودک توسط همسایه دلسوز

همسایه فداکار جان سه کودک را در یک حادثه انفجار منزل مسکونی نجات داد.

به گزارش کودک پرس ،یک مرد اهل لس آنجلس با اقدام قهرمانانه خود توانست جان سه کودک را در حادثه انفجار یک منزل مسکونی نجات دهد. «گای فیلیپ» که از حضور سه کودک در خانه‌ای در بلوک ۱۲۷۰۰ در خیابان «آرچوود» آگاه بود با حضور به موقع خود توانست جان هر سه کودک را از مرگ نجات دهد. این حادثه در ساعت ۹.۳۰ دقیقه یکشنبه شب و در محله وَلی گِلَن شهر لس آنجلس رخ داد.

آقای فیلیپ با پای برهنه و پیش از رسیدن نیرو‌های امداد خود را به این خانه رساند و بلافاصله این سه کودک را از خانه خارج کرد. بنا به گفته فیلیپ بوی گاز غلیظی از داخل خانه به مشام می‌رسید. در لحظه وقوع انفجار ۷ نفر در خانه حضور داشتند که تنها دو بزرگسال دچار جراحت  شدند.

فیلیپ در این باره به ABC۷ گفت: «من نمی‌خواستم هیچ اتفاقی برای این کودکان بیفتد. من دیشب تصمیم گرفتم که این کار را انجام دهم و برایم  اتفاقی که انتظارم را می‌کشید مهم نبود. (کشته شدن احتمالی بر اثر انفجار). این کودکان هراسان بودند و کاملا ترسیده بودند. آن‌ها نمی‌دانستند چه اتفاقی در حال وقوع است. من تصمیم خودم را گرفتم و اگر این کار را نمی‌کردم مطمئنا آن‌ها جان خود را از دست می‌دادند.»

در این حادثه یک مرد ۵۹ ساله با سوختگی شدید به بیمارستان محلی منتقل شد. مجروح دوم مردی ۴۶ ساله بود که از میان آوار بیرون کشیده شد. او نیز در حالی که دچار جراحت سطحی شده بود به بیمارستان منتقل شد. مرد دیگری نیز در حالی که دچار جراحت سطحی شده بود از اعزام به بیمارستان خودداری کرد. یک زن ۶۵ ساله نیز در خانه حضور داشت که او دچار جراحت نشد.

پس از این حادثه ماموران آتشنشان موفق به پیداکردن محل نشت گاز و رفع نشتی شدند. در این عملیات شرکت گاز نیز همکاری داشت.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار