موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223145
۲۶ فروردین ۱۴۰۰

مشهد/ زورگیری از پسر ۱۲ ساله مقابل مادرش

جزییاتی از زورگیری از کودک ۱۲ساله مقابل چشمان مادرش و با تهدید چاقو در بازار مشهد بیان شد.

به گزارش کودک پرس ،زورگیران خشن با تهدید چاقو اقدام به زورگیری از پسربچه ۱۲ ساله در مشهد کردند.

دیروز رئیس پلیس مشهد جزئیاتی از عملیات بزرگ پلیس در شهر را تشریح کرد که بر این اساس ۲۴ متهم از سوی مأموران ۵کلانتری مشهد به علت جرائمی همچون زورگیری، سرقت و موادمخدر دستگیر شدند و دست این افراد شرور از دامن جامعه کوتاه شد. این عملیات با هماهنگی‌ مقام قضایی و دستور ویژه از سوی سرهنگ عباس صارمی ساداتی، فرمانده انتظامی مشهد در راستای تشدید مقابله با سرقت‌های خیابانی و خرده‌فروشان موادمخدر در نقاط مختلف مشهد اجرایی شد.

کلانتری هاشمی‌نژاد: زورگیری از کودک ۱۲ساله

یکی از مهم‌ترین پرونده‌هایی که مأموران کلانتری هاشمی‌نژاد پیگیری کردند و حساسیت بالایی داشت، موضوع زورگیری از کودکی ۱۲ساله مقابل چشمان مادرش بود. در این پرونده پسرک به همراه مادر به بازار می‌روند، در یک لحظه مادر برای خرید وارد مغازه می‌شود و پسرش گوشی در دست کنار خیابان به انتظار می‌ایستد. در این هنگام ۲ راکب یک موتورسیکلت مقابل او می‌ایستند و با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی از پسرک می‌کنند. این پسر ۱۲ساله که خودش را مقابل ۲ زورگیر می‌بیند در اقدامی متقابل ضمن سروصدا و جلب نظر دیگر شهروندان مقاومت می‌کند.

با مقاومت پسرک، سارقان تعادل موتورسیکلت را از دست می‌دهند و زمین می‌خورند. در این لحظه با حضور شهروندان و مادر این کودک، سارقان علاوه بر سرقت گوشی از محل می‌گریزند.

با حضور افسران کلانتری هویت سارقان شناسایی می‌شود و پس از هماهنگی قضایی یکی از متهمان دستگیر و دیگری نیز تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

مأموران کلانتری هاشمی‌نژاد در پرونده دیگری موفق به شناسایی پاتوق شرارت سارقان معتاد می‌شوند. در عملیاتی که با دستور مقام قضایی صورت گرفت،  ۲متهم به سرقت، هنگام استعمال موادمخدر در این پاتوق دستگیر شدند و مقادیری لوازم سرقتی از جمله ۶ گوشی تلفن همراه کشف و ضبط شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار