موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223140
۲۶ فروردین ۱۴۰۰

کرمانشاه/ برگزاری مسابقه قرآنی «پویش ‌کودک قرآنی» بصورت مجازی

فاضلی زاد ، گفت: همزمان بافرارسیدن ماه مبارک رمضان مسابقه قرآنی با عنوان «پویش ‌کودک قرآنی» در استان برگزار می شود .

به گزارش کودک پرس ،بهرام فاضلی زاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مسابقه قرآنی باعنوان «پویش ‌کودک قرآنی»ویژه کودکان ۷ تا۱۴ سال دختر و پسردرسطح استان کرمانشاه برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی هر‌ چه بیشتر کودکان با مفاهیم ومضامین کتاب آسمانی اسلام و علاقه‌مندی بیشتر آنان به آیات نورانی قرآن مجیددرفضای مجازی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: با توجه به شیوع و تشدید ویروس کرونا و جهت حفظ سلامت کودکان و مردم این مسابقه  به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت دراین مسابقه؛یک فیلم۱ تا ۲دقیقه‌ای با گوشی تلفن همراه ازکودک‌ خود را درحین قرائت قرآن،جلوه های زیبای ماه مبارک رمضان تهیه کنندوآن رابه صفحه اینستاگرام به نشانیkermanshah_farhang ارسال کنند.

 

فاضلی زاد  اظهار کرد: الزامی است شرکت‌کنندگان بعداز تهیه کلیپ آن راباهشتک #کودک_قرآنی درصفحه شخصی خودمنتشروضمن ارسال کلیپ وفالو کردن صفحه kermanshah_farhang رادرپایین پست خودتگ کنند.

 

وی گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۲۲ اردیبهشت ماه جاری  ارسال کنند و در پایان به نفرات اول تا سوم، جوایز نفیسی اهداء  خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در پایان تأکید کرد:مردم مومن و ولایت مدار استان ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان و ایام روزه داری را در گستره فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیگیری و از هرگونه دورهمی و تجمع خوداری کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار