موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223135
۲۶ فروردین ۱۴۰۰

خوزستان/ اختصاص اعتبار برای بازماندگان از تحصیل

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در خصوص کودکان بازمانده از تحصیل راهکارهای خوبی از طرف اعضای شورا و استاندار اتخاذ شد؛ شرکای ما در این کار قرار است همکاری خوبی داشته باشند و از محل اعتبارات سیاسی اجتماعی نیز برای تجلیل از معلمان و بازماندگان از تحصیل، اعتباراتی اختصاص داده شود.

به گزارش کودک پرس ،کوروش مودت امروز (۲۵ فروردین) در حاشیه برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: مصوباتی که در سطح شورا صورت گرفت مصوبات خوبی بود. تجلیل از ۱۲۲ معلم نمونه استانی و ۱۶ نفر از همکاران ما که از این تعداد در سطح کشور معرفی شدند، جزو این مصوبات بود. همچنین در خصوص پیش دبستانی ها پیشنهاد نرخ مصوب برای پرداخت هزینه ضریب ۶،۷،۸ و ۹ داده شد.

وی افزود: در خصوص کودکان بازمانده از تحصیل راهکارهای خوبی از طرف اعضای شورا و استاندار اتخاذ شد. شرکای ما در این کار قرار است همکاری خوبی داشته باشند و از محل اعتبارات سیاسی اجتماعی نیز برای تجلیل از معلمان و بازماندگان از تحصیل، اعتباراتی اختصاص داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به وضعیت سوادآموزی استان، بیان کرد: در خصوص پایش سوادآموزان، استان خوزستان در سطح کشور عملکرد نسبتا خوبی در مبارزه با بی‌سوادی دارد و رتبه مناسبی داریم. مصوب شد که اداره کل ثبت احوال، شرکت مخابرات، شهرداری ها و سایر دستگاه ها همکاری کنند، اطلاعات مورد نیاز مانند شماره تلفن و آمار سجلی را در اختیار ما قرار دهند تا به راحتی بتوانیم به افراد بی سواد و کم سواد دسترسی داشته باشیم.

مودت در خصوص برگزاری آزمون ها، گفت: امیدواریم بتوانیم امتحانات پایه دوازدهم، آزمون استعدادهای درخشان و کنکور را با رعایت شیوه نامه ها اجرا کنیم. البته استاندار نیز دستور داد که کمیته ای تشکیل شود، بررسی ها انجام شوند و بر مبنای تصمیمات کمیته ملی کرونا بتوانیم در سطح استان امتحانات را به نحو شایسته برگزار کنیم. امتحانات پایه دوازدهم نهایی و حضوری است. اما پیشنهاد ما برای امتحانات پایه نهم، حضوری است. البته این پیشنهاد بستگی به نظر ستاد ملی کرونا دارد و ما تابع دستورات آن‌ها هستیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار