موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223108
۲۵ فروردین ۱۴۰۰

کرمانشاه/ کودک یک روزه بر اثر کرونا درگذشت

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: روز گذشته یک نوزاد یک روزه مبتلا به کرونا اهل هرسین، در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی شهر کرمانشاه درگذشت.

به گزارش کودک پرس ،مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان، اظهار داشت: روز گذشته یک نوزاد یک روزه مبتلا به کرونا اهل هرسین، در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی شهر کرمانشاه درگذشت.

وی ادامه داد: از این نوزاد تست پی‌.سی.آر گرفته شد و مشخص شد که به کرونا مبتلا بوده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خانواده‌ها خواست بیشتر مراقب بچه‌های خود باشند و افزود: این گونه جهش یافته ویروس به سراغ کودکان هم می‌رود.

۸ فوت دیگر در ۲۴ ساعت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در کرمانشاه

وی تعداد موارد فوت ۲۴ ساعت گذشته استان با تشخیص قطعی کرونا را هشت مورد اعلام کرد و افزود: مجموع جان باختگان کرونا از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک‌هزار و ۵۶۳ مورد رسیده است.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: این تعداد بیمار در ۱۵ بیمارستان مرکز استان و ۱۰ بیمارستان در شهرستان‌ها بستری هستند.

وی از فزایش ۵۰ درصدی بیماران اینتوبه در یک روز  خبر داد و افزود: صبح امروز نسبت به روز گذشته با افزایش هشت بیمار وصل به دستگاه تنفس مصنوعی، این تعداد با افزایش بیش از ۵۰ درصدی مواجه شد.

وی گفت:  لازم است که با توجه به گسترش ویروس همه افراد را ناقل و همه فضاها را آلوده فرض کنیم و در رعایت موازین بهداشتی سهل‌انگاری نداشته باشیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار