موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
223095
۲۵ فروردین ۱۴۰۰

کودک روستایی مفقود شده مهابادی بعد از ٢ روز پیدا شد

بخشدار بخش خلیفان مهاباد از پیدا شدن، کودک گمشده روستایی از توابع مهاباد خبر داد و گفت: حال عمومی کودک خوب است و اکنون به بیمارستان امام خمینی مهاباد انتقال داده شده است.

به گزارش کودک پرس ،صبوری افزود:بعد از دو روز جستجو امروز ساعت ۱۵ بعد از ظهر دختر بچه گمشده اهل روستای کیسلان منطقه منگور شرقی مهاباد در میان بوته های پوشیده از گیاه به حالت نیمه بیهوش پیدا شد.

او ادامه داد: کودک ۱۲ کیلومتر از منزل دور شده بود و دو شب را در بیرون از خانه سپری کرده بود و  زمانی که اهالی روستا او را پیدا کردند، در حالت نیمه بیهوش بود و صحبت نمی‌کرد.

 بخشدار خلیفان گفت: به دستور فرماندار مهاباد سگ های زنده یاب از سوی هلال احمر استان نیز در این عملیات جستجو شرکت کردند و در نهایت با حضور نیروهای انتظامی، هلال احمر شهرستان و استان و اهالی روستا موفق شدند امروز ساعت ۱۵ ب بعد از ظهر کودک را در فاصله دو روستای قوزلو و یار علی در ۱۲ کیلومتری روستای خود کودک پیدا کنند.

صبوری بیان کرد: بلافاصله کودک از طریق اورژانس بیمارستان منتقل شد و اکنون حال عمومی کودک خوب است و ولی متاسفانه در حال حاضر صحبت نمی‌کند و در بیمارستان تحت نظر است.

 او در پایان از نیروی انتظامی هلال احمر شهرستان و استان و همچنین اهالی روستا به دلیل جستجوی مداوم و شبانه روزی تقدیر و تشکر کرد.

 22 فروردین ماه این کودک 7 ساله اهل روستای محمود آبادِ کیسلان بخش خلیفان مهاباد، از ساعت هشت عصر خانه را ترک کرد بود و گفته می شد کودک به بیماری تشنج هم مبتلا است. طی این دو روز عملیات جست و جو برای پیدا کردن او ادامه داشت.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار