موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223093
۲۵ فروردین ۱۴۰۰

خراسان شمالی/ ۲۰ کودک در شیرخوارگاه بجنورد نگه داری می شود

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی از نگهداری ۲۰ کودک در شیرخوارگاه غنچه بجنورد خبر داد و گفت: در حال حاضر در این مرکز ۲۰ فرزند مورد مراقبت و نگهداری قرار می گیرند که این آمار با توجه به پروسه واگذاری متغییر است.

به گزارش کودک پرس ،اسماعیل قربانی امروز در مراسم بازدید از شیرخوارگاه غنچه که با حضور نماینده ولی فقیه خراسان شمالی و معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی این استان برگزار شد، اظهار کرد: ارائه خدمات به کودکان بی ‌سرپرست و بدسرپرست مهم ‌ترین وظیفه سازمان بهزیستی در میان وظایف مشخص‌ شده این سازمان است.

وی بااشاره به اینکه شیرخوارگاه غنچه رضوان یکی از بزرگترین و مجهزترین شیرخوارگاه های کشوراست که دو سال پیش در شهرستان بجنورد افتتاح  شده است، افزود: در این شیرخوارگاه کودکان صفر تا ۳ سال پذیرش می شوند و اغلب این کودکان از خانواده های بی سرپرست و یا بدسرپرست هستند که شرایط نگهداری از سمت خانواده را ندارند.

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی بااشاره به خدماتی که در این مرکز به کودکان ارایه می شود، بیان کرد: نگهداری و مراقبت کامل از کودکان تا فرایند واگذاری کودکان به خانواده هایی که متقاضی فرزند هستند و همچنین بازگشت این کودکان به خانواده های اصلی خود در صورت مساعد بودن شرایط خانواده از جمله خدماتی است که در این مرکز انجام می شود.

این مسوول تصریح می کند: در حال حاضر در این مرکز ۲۰ فرزند مورد مراقبت و نگهداری قرار می گیرند که این آمار با توجه به پروسه واگذاری متغییر است.

قربانی در ادامه افزود: ازآنجاییکه این مرکز بصورت نیمه دولتی اداره می شود از خیرین استان خواستار مشارکت در پرداخت هزینه ها هستیم.

وی بابیان اینکه متقاضی برای کودکان این مرکز از استان های مختلف  وجود دارد، تصریح کرد: در این مرکز علاوه بر کودکان سالم تعدادی از فرزندان دارای معلولیت و بیماری های خاص هستند که با این وجود متقاضی برای کودکان این مرکز از استان های مختلف  وجود دارد و از هم استانی های محترم تقاضامندیم که در صورت واجد شرایط بودن پذیرش این کودکان را برعهده بگیرند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار