موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
223017
۲۴ فروردین ۱۴۰۰

اردبیل/۶۶ کارگاه تخصصی برخط فرهنگی هنری در بهار برگزار می شود

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری استان اردبیل از آغاز فعالیت ۶۶ کارگاه تخصصی برخط (آنلاین) فرهنگی هنری بهار۱۴۰۰، ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها نسبت به فصل گذشته نزدیک به ۷۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش کودک پرس ،داریوش علومی بابیان این مطلب اظهار کرد: این کارگاه‌ها، چهارمین مرحله از فعالیت‌های مجازی تخصصی است که از تابستان سال گذشته آغازشده و در بهار ۱۴۰۰ نیز با افزایش عناوین آن، تداوم‌یافته و به رشد ۷۳ درصدی رسیده است.

وی عنوان کارگاه‌ها را اعلام کرده و افزود: نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، طراحی، نقاشی، خوشنویسی با قلم نی، شعر و قصه، کاردستی، سفال، کلاژ، پرورش نگاه پژوهشگر، خوشنویسی تحریری، فن بیان، کارگاه‌های حال خوش زندگی، چرم‌دوزی، نجوم، شعرسرایی خلاق، گلستان‌خوانی، کاغذ و تا(اوریگامی)، عکاسی، سرود و گام به گام تا اندیشه از آن جمله است.

معاون فرهنگی کانون استان با اشاره به شرایط کرونایی استان، تأکید کرد: مراقبت از کودکان و نوجوانان یک ضرورت است و فعالیت‌های برخط، بهترین فرصت را برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان فراهم می‌آورد.

شایان‌ذکر است، فعالیت‌های برخط کانون استان اردبیل از ۲۱ فروردین‌ماه امسال با حضور ۶۲۷ عضو در گروه‌های مختلف سنی آغازشده و  ۴۸ مربی با طرح درس و برنامه‌ریزی قبلی،  در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی برای  مخاطبان خدمات تربیتی و آموزشی ارایه خواهند داد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار