موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
223014
۲۴ فروردین ۱۴۰۰

نمایش «گنجشکک اشی‌مشی»، اینترنتی اکران می شود

نمایش «گنجشکک اشی‌مشی» به نویسندگی داوود کیانیان و طراحی و کارگردانی حسن دادشکر از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران اینترنتی می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،این نمایش که از تولیدات مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در سال ۱۳۷۷ است در قالب طرح «نمایش‌نما» از روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون به نشانی th. kpf. ir تماشایی خواهد شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: گنجشکک اشی‌مشی، علی‌رغم تذکرها و توصیه‌های دیگر پرندگان برای دوری از آدم‌ها، تصمیم می‌گیرد به آدم‌ها نزدیک شده و با آن‌ها دوست شود. در راه، خاری که به پایش رفته را به نانوا می‌دهد، برای گاو پیرزن علف می‌برد، شاخه گلی را به عروس و داماد هدیه می‌دهد اما بی‌توجهی و روزمرگی آدم‌ها سبب‌عدم توجه مردم به گنجشکک می‌شود…

گنجشکک سرخورده و دلشکسته از حرف دوستانش و عمل اشتباه آدم‌ها تصمیم می‌گیرد مردم را متوجه رفتار نامناسب‌شان بکند. انگشتر عروس را برداشته و برای شکایت پیش کدخدای ده می‌رود، غافل از اینکه…

بر اساس این خبر عقیل گلزار، شیوا ابراهیمی، نسیم امیرخسرو، شراره سلیم‌بیات، کینوش ایزدی، مهروش جعفرقلی‌زاده، زهرا مسجدی، سهیلا جوادی، شقایق عشقی، مریم رستمی‌وند، آنا نمکچیان و زهرا شیرزاد بازیگران و عروسک‌گردان‌های این نمایش به‌شمار می‌روند.

همچنین زنده‌یاد بیژن نعمتی‌شریف طراحی و ساخت عروسک و ماسک، عادل بزدوده طراحی صحنه، حسن دادشکر طراحی نور، ساقی کوثری طراحی و دوخت لباس و بهزاد غریب‌پور طراحی پوستر و بروشور نمایش «گنجشکک اشی‌مشی» را برعهده داشته‌اند.

زنده‌یاد آندره آرزومانیان آهنگ‌ساز، داوود کیانیان مشاور کارگردان، مرتضی طاهری دستیاران کارگردان، حسن دادشکر مدیر تولید، طاهره موسویان منشی صحنه و تارا دادشکر مدیر صحنه این نمایش بودند.

اشعار این نمایش از ماندانا جعفری است و نامدار گونه‌فراهانی به عنوان مسئول نور، محمدرضا شاملوفرد به عنوان مسئول صدا، خدیجه مهدوی به عنوان روابط عمومی و محمدرضا شاملوفرد، علیرضا حسین‌پور و عادل بزدوده به عنوان سازنده و اجرای دکور با نمایش «گنجشکک اشی‌مشی» همکاری کرده‌اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار