موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
222909
۲۳ فروردین ۱۴۰۰

معرفی برندگان جشنواره نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع کرونا

برندگان جشنواره نقاشی برای کودکان و نوجوانان که با عنوان “کرونا و بهداشت عمومی، کرونا و زندگی، کرونا و تحصیل” به مناسبت 22 بهمن 99 برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش کودک پرس ،این مسابقه در دو گروه سنی 7 تا 12 سال و 13 تا 16 سال برگزار شده بود که در مجموع 567 اثر توسط  دبیرخانه این جشنواره دریافت شد که در 3 مرحله توسط هیات داوری  در دو گروه سنی یاد شده مورد بررسی قرار گرفت.
هیات داورن ضمن تقدیر از تمامی هنرجویانی که آثار خود را ارسال کرده اند، با بررسی‌های به عمل آمده نفرات برتر و افراد برگزیده را اعلام کرد.
گفتنی است؛ در گروه سنی 7 تا 12 سال، آنیتا بال نور 10ساله از شهرستان مهاباد به عنوان نفر اول و نازنین زهرا اسکندری 12 ساله از شهرکرد به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.
لازم به ذکر است، از نظر هیات داوران، هیچ کدام از هنرجویان رتبه سوم این گروه را کسب نکردند اما زینب سلیم خانی 7 ساله از تهران، سبا سلیمی 8 ساله از زنجان، امیرحسین ازرمی 8 ساله از تهران، الناز حسن پور 9 ساله از زاهدان، علی نقوی مقدم 9 ساله از مشهد، فاطمه سادات نوابی10ساله از قم، نگار صفایی 11 ساله از شهرضا، سبحان نریمان 11 ساله از قم، پریناز ورمزیار 12 ساله از تهران و یسنا شریعت 7 ساله از ساوه به عنوان 10 اثر قابل تقدیر معرفی شدند.
همچنین بر اساس جمع بندی هیات داوران در گروه سنی 13 تا 16 سال، هستی نجفی 13ساله از شهرستان اهر، سیده سارا سیادت 13 ساله از بیرجند و سینا دارابی 13 ساله از شهرستان تفت، به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم از این گروه سنی، به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
گفتنی است، فرناز افسون 13 ساله از اردبیل، نادیا قنبری 16 ساله از قم و محمد یوسفی 13 ساله از تهران به عنوان هنرجویان شایسته تقدیر در این جشنواره معرفی شدند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار