موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
222906
۲۳ فروردین ۱۴۰۰

انتشار «قُلک» مجازی

نسخه دیجیتالی ماهنامه «قلک» با هدف بهبود سبک زندگی کودکان سه تا هفت سال منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ،ماهنامه «قلک» نخستین نشریه‌ای است که سبک زندگی اقتصادی خردسالان را بهبود می‌دهد. این ماهنامه که با هدف بهبود سبک زندگی کودکان سه تا هفت سال منتشر می‌شود با درک شرایط سخت موجود و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، نسخه الکترونیک شماره‌های قبلی خود را با حداقل قیمت ممکن، در پلتفرم کتابخوان طاقچه در دسترس خانواده‌های کودکان سرزمینش قرار داده است.

ماهنامه «قلک» نشریه‌ای تمام رنگی است که در ۳۶ صفحه در قطع ۲۱ در ۲۴ سانتی‌متر برای گروه سنی سه تا هفت سال منتشر می‌شود. مدیرمسئول این نشریه امیر لعلی است و سردبیری آن را علی‌اکبر زین‌العابدین بر عهده دارد.

ماهنامه قلک، نخستین نشریه‌ای است که با هدف بهبود سبک زندگی اقتصادی خردسالان و آموزش مفاهیم این حوزه به آن‌ها از مردادماه ۱۳۹۳ منتشر می‌شود.

مفاهيم اقتصادی كه در اين نشريه به آن پرداخته می‌شود نیز شامل توجه به محيط ‌زيست، كارگروهی، خلاقيت، استفاده صحيح از انرژی، حمل‌ و ‌نقل عمومی، آشنايی با شغل‌ها و … است.

محتوای این نشریه را مطالبی مانند شعر، داستان‌هایی در قالب‌های گوناگون، بازی، کاردستی و سرگرمی تشکیل می‌دهد. قلک را می‌توان هر ماه از کیوسک‌های مطبوعاتی، شهرکتاب‌ها و برخی کتاب‌فروشی‌ها تهیه کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار