موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
222867
۲۲ فروردین ۱۴۰۰

قزوین/۲۸۳ کودک تحت پوشش طرح حامی

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۲۸۳ فرزند مشمول اجرای طرح حامی می‌شوند که از سوی ۱۳۹ خیر فعال در سطح استان قزوین حمایت می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ،علیرضا وارثی با اشاره به عملکرد اداره کل بهزیستی استان قزوین در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی و خدمات رسانی به افراد تحت پوشش اظهار کرد: بیش از ۸۵ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی سال گذشته توسط مراکز غیر دولتی و غیردولتی جذب و برای جامعه هدف این اداره کل هزینه شد.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۴۲ میلیارد ریال درآمد نقدی، غیر نقدی و خدماتی توسط مراکز دولتی و بیش از ۴۲ میلیارد ریال درآمد نیز توسط مراکز غیر دولتی جمع آوری و هزینه شد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: این درآمدها در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف بهزیستی استان قزوین به ویژه معلولان نیازمند هزینه می شود که امیدواریم توانسته باشد مقداری از مشکلات آنها را کاهش دهد.

اهدای ۶۳ فقره کمک هزینه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند

وی با اشاره به اجرای طرح حامی در استان قزوین گفت: هم اکنون ۲۸۳ فرزند مشمول این طرح می‌شوند که از سوی ۱۳۹ خیر فعال در سطح استان قزوین حمایت می‌شوند.
وارثی اضافه کرد: سال گذشته ۶۳ فقره کمک هزینه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند تحت پوشش استان قزوین با مشارکت سازمان بسیج سازندگی تعلق گرفته که امیدواریم این کمک‌ها باعث شکل گیری زندگی این زوج‌های جوان شده باشد.
وی در پایان گفت: در سال گذشته نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ بسته نوشت افزار هم بین نیازمندان تحت پوشش بهزیستی استان قزوین توزیع شد.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار