موقعیت فعلی شما : خانه/سازمان بهزیستی
222858
۲۲ فروردین ۱۴۰۰

سازمان بهزیستی اصفهان و ساماندهی کودکان کار

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: ساماندهی کودکان کار و خیابانی جزو اولویت های برنامه سازمان بهزیستی است.

به گزارش کودک پرس ،ولی‌اله نصر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 1400 به عنوان “سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها” اظهار داشت: با توجه به شعاری که مقام معظم رهبری برای تمامی نهادها و وزارتخانه ها ترسیم کردند و با توجه به رسالتی  که در سازمان به عهده ما است؛ باید این مهم را سرلوحه فعالیت‌ها قرار داده تا بتوانیم اشتغال را به وضعیت بهتری برسانیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته سازمان بهزیستی با ارائه وام در قالب وام‌های خوداشتغالی و ایجاد اشتغال‌ مددجویان، فعال بوده است، ادامه داد: جامعه هدف سازمان بهزیستی در رابطه با اشتغال بسیار فعال و مشتاق هستند که بتوانند با حمایت‌هایی که سازمان بهزیستی از آنها انجام می‌دهد اشتغال پایدار برای خود ایجاد کنند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، افزود: سال گذشته با بهره برداری از مراکز مثبت زندگی  در سراسر کشور، دسترسی مردم به خدمات سازمان تسهیل شد.

نصر ساماندهی کودکان کار و خیابان را از اولویت‌های در سال جدید عنوان کرد و گفت: بیش از 10 ارگان مسئولیت ساماندهی کودکان کار و خیابان را به عهده دارد ولی متاسفانه بعضی از دستگاه‌ها، اطلاعاتی در این زمینه ندارند و در جلساتی که دعوت می‌شوند یا حضور پیدا نمی‌کنند یا با کارشناسان که قدرت تصمیم‌گیری ندارند، شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد:  با همکاری استانداری، دادستانی و معاونت دادستانی جلسات را پیش خواهیم برد و کلیه دستگاه‌هایی که در این رابطه مسئولیت  دارند را به پای کار خواهیم گرفت تا با یک مطالبه عمومی از دستگاه‌هایی که عضو شورای ساماندهی کودکان کار و خیابان هستند به وظایف خودشان دراین باره عمل کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار