موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
222762
۲۱ فروردین ۱۴۰۰

آمریکا و ورود گسترده کودکان مهاجر

آمریکا ۲۰ هزار و ۲۷۳ کودک اهل آمریکای مرکزی را که به صورت غیر قانونی و بدون همراهی سرپرست پس از پریدن از دیوار مرزی با مکزیک وارد آمریکا شده بودند، در بازداشت نگه می‌دارد.

به گزارش کودک پرس ،روزنامه مکزیکی لاخورنادا امروز گزارش داد که آمریکا ۲۰ هزار و ۲۷۳ کودک اهل آمریکای مرکزی را که به صورت غیر قانونی و بدون همراهی سرپرست پس از پریدن از دیوار مرزی با مکزیک وارد آمریکا شده بودند، در بازداشت نگه می‌دارد.

طبق گزارش روزنامه مکزیکی لاخورنادا، این ارقام توسط بخش‌های بهداشت و خدمات انسانی و امنیت ملی کشور همسایه آن منتشر شده و در مقایسه هفته گذشته که ۱۸ هزار مورد ثبت شده بود، افزایش داشته است.
دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پنج هزار و ۶۰۰ مورد از مهاجران زیر سن قانونی را بررسی می‌کند تا مشخص شود که آیا آن‌ها در مرز مکزیک تحت فرمان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از والدین خود جدا شده اند یا خیر.
اگرچه مرز شمالی مکزیک هنوز مملو از مهاجرانی است که در آرزوی ورود به خاک ایالات متحده هستند، کشوری که دولت آن ماه گذشته ۱۷۱ هزار متقاضی روادید را رد کرد، این کشور دیگر موظف به دریافت کسانی نیست که توسط آمریکا بازگردانده می‌شوند، چراکه بایدن قطعنامه ترامپ را در این زمینه حذف کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار