موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل/کودک پلاس
22262
۳۱ مرداد ۱۳۹۶

۹ هزار باند تجارت کودک

به گزارش کودک پرس ، در ۴ دهه گذشته صدها هزار کودک در چین ناپدید شده اند. اینترنت و همچنین شبکه های اجتماعی چین نقش بسزایی در زمینه توجه به این مساله ایفا نموده اند. دانشگاهیان چین رقم کودکان ناپدید شده در این کشور را ۲۰ هزار تا ۲۰۰ هزار نفر می دانند که حتی […]

به گزارش کودک پرس ، در ۴ دهه گذشته صدها هزار کودک در چین ناپدید شده اند. اینترنت و همچنین شبکه های اجتماعی چین نقش بسزایی در زمینه توجه به این مساله ایفا نموده اند. دانشگاهیان چین رقم کودکان ناپدید شده در این کشور را ۲۰ هزار تا ۲۰۰ هزار نفر می دانند که حتی علی رغم جمعیت بالای این کشور بسیار ترسناک است. با این حال برخی منابع عقیده دارند که ریشه مشکل در اعتقادات سنتی مردم این کشور است. اهالی روستاهای چینی بر اساس یک رسم قدیمی به خاطر پر جمعیت بودن، یکی از کودکان خود را به فامیل خود می دهند که بچه ندارند.

 

البته وزارت امنیت کشور چین اعلام کرده که گزارش دانشگاهیان مبالغه بوده و در سال ۲۰۱۴ میلادی ۴ هزار کودک و در سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ میلادی ۳۵ هزار کودک به خانواده هایشان بازگردانده شده اند. گزارش رسانه های محلی چین نیز حاکیست که همچنین ۹ هزار باند تجارت کودک بازداشت شده اند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار