22255
۳۰ مرداد ۱۳۹۶

300 کودک دارای در نیشابور دچار سو تغذیه هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)نیشابور از وجود 300 کودک دارای سوء تغذیه در شهرستان نیشابور خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، به نقل از عطارنیوز، نشست خبری هادی محمدیان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شامگاه یکشنبه 29 مردادماه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

رئیس کمیته امداد در این جلسه گفت: درشهرستان نیشابور حدود 10 هزار و 826 خانواده تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، که شامل 1625 نفر دانش آموز و 234 نفر دانتشجوی اهل نیشابور می باشند.

وی ادامه داد: 955 نفر یتیم تحت پوشش چهار هزار و 410 حامی قرار دارند که هر حامی برای هر یتیم ماهیانه مبلغ سیصد هزار ریال پرداخت می کند.

محمدیان گفت: در چهار ماهه ابتدای سال جاری 23 کمک جهیزیه به ارزش هر کدام دو میلیون تومان پرداخت شده است که هم اکنون یکصد و بیست نفر در صف انتظار قرار دارند.

وی افزود: در سال گذشته مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات بانکی برای اشتغال زایی جذب شد که توانستیم 91درصد این مبلغ را برای مددجویان پرداخت کنیم.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: تعداد طرح های خودکفایی ما در سال گذشته شامل دو هزار و 176 طرح بود که بر این اساس یک هزار و هشت خانواده خودکفا شدند.

وی ادامه داد: پول های جمع آوری از صندوق های صدقات تنها برای نیازمندان خود شهرستان نیشابور هزینه می شود، در سطح شهرستان هفتاد هزار صندوق وجود دارد که ماهیانه حدود یکصدو سی میلیون تومان از آنها صدقات جمع آوری می شود.

محمدیان در خصوص کارگشایی برای مددجویان گفت: نهصد و نود فقره وام ازدواج به ارزش 14 میلیارد و هفتصد میلیون ریال و 53 مورد وام به مددجویان برای ایجاد پنل های خورشیدی پرداخت شده که هم اکنون به شبکه توزیع برق وصل شده اند.

وی در پایان از وجود 300 کودک دارای سوء تغذیه زیر شش سال در شهرستان خبر داد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار