موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
222543
۱۷ فروردین ۱۴۰۰

فاضل نظری، کناره‌گیری از مدیریت کانون پرورش فکری را تأیید کرد

فاضل نظری با تایید خبر رفتنش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر ضرورت تعیین تکلیف اعضای هیات مدیره این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش کودک پرس ،فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حاشیه آیین رونمایی از چهار تماشاخانه سیار کانون در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها به اخباری که در زمینه تغییرات مدیریتی در کانون در رسانه‌های مختلف منتشر شده پاسخ داد و گفت: باید این سوال را از اعضای هیأت امنای کانون سوال کرد، اما بخشی از آن خبر که به من مربوط می‌شود، صحت دارد و شایعه نیست و در هفته پایانی سال ۱۳۹۹ از سوی وزارت آموزش و پرورش به ما هم ابلاغ شد و قرار بود ظرف یکی دو روز، در همان هفته پایانی سال این تغییرات انجام شود که متاسفانه هنوز این اتفاق روی نداده و به روزهای آغاز سال جدید موکول شد و تاکنون هم محقق نشده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ و هنر و ادبیات برای این بنده به مثابه سرزمین مادری است و خود را سرباز این عرصه می‌دانم و در حال حاضر به لحاظ اخلاقی، شرعی و قانونی وظیفه خود می‌دانم تا انتخاب مدیرعامل جدید برای کانون در این مجموعه ایفای نقش کنم تا حاشیه‌‌ای ایجاد نشود.

مدیرعامل کانون هم‌چنین به اوضاع نابه‌سامان هیات‌مدیره کانون نیز اشاره کرد و اظهار داشت در حال حاضر بیش‌از چند ماه است که تکلیف هیات‌مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز نامشخص است و اقدامی برای تمدید یا انتصاب افراد جدیدی در هیات مدیره صورت نگرفته است.

فاضل نظری اظهار امیدواری کرد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است شاهد رفع موانع خودساخته حوزه فرهنگ و هنر باشیم چرا که اعتقاد دارم هرچه فرهنگ از سیاست فاصله بگیرد به اهداف و جایگاه واقعی خود نزدیک‌تر می‌شود و هرچه زودتر وضعیت مدیرعامل جدید کانون نیز مشخص و هر فردی در این عرصه پا می‌گذارد تلاش کند از فرهنگ و هنر این مرز و بوم حفاظت کند.

رییس هیأت مدیره کانون در پایان گفت: امیدوارم به بنای باشکوه فرهنگ و هنر ما و زیست‌بوم فرهنگی ما از سوی گردش‌گران سیاسی خدشه‌ای وارد نشود و از ساکنان این سرزمین هم انتظار داریم به‌عنوان مستاجران این بنای شکوهمند، امانت‌دار باشند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار