موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
222446
۱۵ فروردین ۱۴۰۰

شرايط نامساعد کودکان مهاجر در آمريکا

بر اساس آمار و اطلاعات اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا، در ماه مارس ۱۷۱ هزار و ۷۰۰ مهاجر، از جمله تعداد بی سابقه ای کودک وارد آمريکا شدند؛ کودکانی که در اوضاع نامناسبی نگهداری می شوند.

به گزارش کودک پرس ،بر اساس آمار و اطلاعات اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا ماه مارس با ۱۷۱ هزار و ۷۰۰ مهاجر، از جمله تعداد بی سابقه کودکان وارد آمريکا شدند کودکانی که در شرایط نامناسبی نگهداری شده اند.

سی ان ان در گزارشی به قلم پریسیلا آلوارز در پایگاه اینترنتی خود نوشت: این رقم بسیار فراتر از کل مهاجران (غیرقانونی) است که ماه قبل از آن (از مرز جنوبی) وارد کشور شدند. این روند صعودی که از سال گذشته آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

این آمار مؤید چالش پیش روی دولت بایدن همزمان با تلاش مقامات برای دایر کردن مکان‌هایی اضطراری برای اسکان کودکان مهاجر است؛ کودکانی که بسیاری از آن‌ها در شرایط نامناسبی نگهداری شده اند.
بر اساس آمار اولیه، اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا ماه مارس با ۱۸ هزار و ۸۰۰ کودک بدون همراه در مرز رو به رو شد. این رقم تقریباً دو برابر کودکانی است که ماه فوریه در مرز بازداشت شدند و رقمی بی سابقه محسوب می‌شود. در ماه مه ۲۰۱۹ که بیشترین میزان بازداشت کودکان مهاجر در آن سال را به خود اختصاص داد، اداره گمرک و حفاظت مرزی ۱۱ هزار و ۸۶۱ کودک بدون همراه را در مرز جنوبی کشور دستگیر کرد.
افراد بزرگسال مجرد همچنان بیشترین سهم افراد بازداشتی در مرز را به خود اختصاص داده اند، به طوری که ماه مارس ۹۹ هزار و ۳۰۰ بزرگسال مجرد در مرز بازداشت شدند، در حالی که شمار این افراد در ماه فوریه ۷۱ هزار و ۵۹۸ نفر بود. بزرگسالان مجرد معمولاً به موجب دستور بهداشت عمومی در همان مرز جنوبی آمریکا بازگردانده می‌شوند. بنابراین، این رقم ممکن است شامل افرادی باشد که به طور مکرر از مرز عبور می‌کنند (و دوباره بازگردانده می‌شوند).
این آمار نشان می‌دهد تا روز چهارشنبه چهار هزار و ۹۶۶ کودک در بازداشت اداره گمرک و حفاظت مرزی و ۱۳ هزار و ۲۰۴ کودک در بازداشت وزارت بهداشت و خدمات انسانی بودند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار