موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
222373
۱۴ فروردین ۱۴۰۰

« کتاب بان» رادیو فرهنگ روز جهانی کتاب کودک را گرامی می دارد

برنامه «کتاب بان» شنبه ۱۴فروردین با موضوع ترویج کتاب در نشریات کاغذی و الکترونیک و گرامیداشت روژ جهانی کتاب کودک از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،در این برنامه «علی اکبر زین العابدین»پیرامون نقش و تاثیر تبلیغات و ترویج کتاب در نشریات کاغذی و الکترونیک با«یاسر نوروزی » گفت و‌گو‌ می کند.
همچنین در گرامیداشت روز جهانی کتاب کودک در رابطه با ترویج کتاب کودک برای مادر در اینستاگرام کارشناس مجری برنامه میزبان منصوره مصطفی زاده می‌شود.
روز جهانی کتاب کودک مصادف با ۲ آوریل برابر با 13 فروردین است که بعلت تلاقی آن با 13 نوروز، در ایران به روز 14 فروردین موکول شده است و به افتخار زادروز هانس کریستین اندرسن، نویسنده داستان‌های کودکان نامگذاری شده‌ است.
گفتنی است با توجه به رسالت این برنامه در معرفی چهره‌های مروج کتابخوانی به عنوان الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه و آشنایی شنوندگان با شیوه‌های تبلیغ کتابخوانی این هفته نوید تیموری از پردیس کتاب اصفهان به عنوان مروج مطالعه کتاب درباره تجربیات خود در این زمینه سخن می‌گوید.
برنامه «کتاب بان» به تهیه کنندگی «فریده گودرزی» و با اجرای کارشناسی «علی اکبر زین العابدین» شنبه هرهفته ساعت۱۱:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه به همت گروه کتاب رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار