موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
222350
۱۴ فروردین ۱۴۰۰

صدور مجوز مهدهای کودک از سوی بهزیستی ممنوع شد

مقرر شد که مسئولیت حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی، مدیریت و همچنین نظارت و ارزیابی مهدکودک‌ها به وزارت آموزش و پرورش واگذار شود.

به گزارش کودک پرس ،مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به واگذاری مهدهای کودک به وزارت آموزش و پرورش گفت: بر این اساس صدور مجوز مهدهای کودک از سوی بهزیستی ممنوع شد.

سعید بابایی با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر واگذاری مهدهای کودک به آموزش و پرورش اظهار کرد: در تاریخ 25 آذر 99 در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تأسیس مرکز ملی در حوزه تعلیم و تربیت کودک و ساماندهی مدیریت مهد کودک‌ها به تصویب رسید و بر این اساس مقرر شد که مسئولیت حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی، مدیریت و همچنین نظارت و ارزیابی مهدکودک‌ها به وزارت آموزش و پرورش واگذار شود.

وی تصریح کرد: پس از تصویب دستورالعمل سازمان تعلیم و تربیت کودک عملاً اداره مهدهای کودک به وزارت آموزش و پرورش انتقال یافته است.
بابایی ادامه داد: همچنین سازمان بهزیستی آمادگی دارد تمام اطلاعات مورد نیاز این حوزه و تجربیات مدیریتی در سراسر کشور را به سازمان جدید منتقل کند.
مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور در پایان گفت: بر این اساس سازمان بهزیستی از این به بعد مجوزی را برای فعالیت مهدهای کودک صادر نخواهد کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار