موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
222299
۲۸ اسفند ۱۳۹۹

کلاس‌های جبرانی دانش‌آموزان در تابستان 1400 برگزار می‌شود

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نشست هیأت دولت، از تشکیل و برگزاری «کلاس‌های جبرانی در تابستان سال 1400» برای دانش آموزان، خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،محسن حاجی میرزایی در حاشیه آخرین نشست هیأت دولت در سال 1399، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تشکیل و برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان سال آینده، یکی از اولویت‌های ما، برای جبران آموزش از دست رفته  در ایام کرونا است.

وی با تشکر از زحمات فرهنگیان برای ادامه روند آموزش باکیفیت، در بستر مجازی در طول سال 99، تصریح کرد:  قطعاً در سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌‌ای برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان انجام شده است. اما باز هم باید ارزیابی دقیق‌تری داشته باشیم و برای برخی از دانش آموزان، که به هر دلیلی از آموزش با کیفیت، محروم بوده و یا نیازمند به فعالیت‌های جبرانی هستند، فعالیت‌های جبرانی پیش بینی و اجرا کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در مورد حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس‌های درس در سال جدید، گفت: وزارت آموزش و پرورش، همیشه متقاضی حضوری بودن فعالیت‌های آموزشی بوده است؛ ولی حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس، به تصمیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

وی افزود: تاکنون، ستادملی کرونا، به دلیل نگرانی از سلامت دانش آموزان، اجازه حضور دانش آموزان در کلاس و ارائه آموزش حضوری را به ما نداده است. اگر شرایط سال آینده، مانند امروز باشد از طریق بستر مجازی، آموزش را ادامه خواهیم داد و درصورت کسب اجازه از ستادملی کرونا، آموزش حضوری خواهیم داشت.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار