موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
222169
۱۹ اسفند ۱۳۹۹

سارق اموال مهد کودک دستگیر شد

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق و مالخر اموال مسروقه و کشف اموال سرقتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هفتم دی ماه پرونده‌ای از کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به همراه یک نفر متهم بعنوان خریدار اموال مسروقه به اسم پویان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی احاله گردید.

وی عنوان کرد: محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی که مالک یک مهد کودک می‌باشد با مراجعه به شعبه نهم دادیاری دادسرای ناحیه ۱۵ تهران طی شکایتی اعلام داشته از مهد کودک وی واقع در تهرانپارس اموالی شامل کیس ومانیتور، بخاری برقی، تلفن، ظروف آشپزخانه و.. به ارزش یکصد و پنجاه میلیون تومان به سرقت رفته و طی بررسی انجام شده تعدادی از اموال خود را در مغازه ضایعاتی پویان مشاهده کرده که توسط کلانتری کشف و ضبط شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ابراز داشت: از متهم پیرامون موضوع تحقیق که منکر هرگونه بزه ارتکابی شده و اعلام نمود: اموال مربوط به خودم می‌باشد که در حین رسیدگی به پرونده شکایتی دیگر مبنی بر سرقت اموالی شامل باطری، سه عدد جک، ابزار آلات که از یک کامیون به سرقت رفته بود به پایگاه واصل گردید که کارآگاهان در تحقیقات از محل متوجه شدند اموال شاکی پرونده جدید نیز در مغازه پویان است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با سرنخ‌های جدید مجدداً از متهم تحقیق در نهایت لب به اعتراف گشود و بیان داشت: جک‌ها و اموال دیگر را از شخصی به نام مراد خریداری کرده ام و حاضر به معرفی وی می‌باشم. با اخذ دستور از دادیار مربوطه با هدایت پویان و انجام تحقیقات نامحسوس محل زندگی مراد شناسایی و سیزدهم دی ماه در یک عملیات ضربتی در منزل خود دستگیر می‌گردد.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی افزود: پس از انتقال مراد به پایگاه چهارم اظهار داشت: به علت تنگدستی اقدام به سرقت کرده و اموال را به پویان به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسانیده. درتحقیات تکمیلی از پویان نامبرده به خرید اموال مسروقه مهد کودک موصوف اعتراف و اظهار داشت: اموال را از شخصی به نام حامد به مبلغ پنج میلیون تومان خریداری کرده ام و حاضر به عودت اموال هستم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: کارآگاهان در ادامه پی جویی با تلاش بی وقفه موفق می‌شوند محل سکونت حامد را نیز شناسایی کرده و وی را در عملیاتی غافلگیرانه هجدهم دی ماه دستگیر نمایند، متهم در تحقیقات مقدماتی با توجه به اعتراف پویان چاره‌ای جز اعتراف نداشته و اظهار کرد: با تخریب قفل مهد کودک اقدام به سرقت کرده و اموال را به پویان به فروش رساندم، حسب دستور مقام محترم قضایی محل سکونت متهم سعید کاشی مورد بازرسی قرار گرفت و تعدادی اموال مالباخته شامل:گوشی تلفن، هفت عدد دوربین مدار بسته، دی وی آر کشف و به شاکیه مسترد گردید؛ در نهایت متهمان برای سیر مراحل قضایی روانه دادسرا شدند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار