موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
222166
۱۹ اسفند ۱۳۹۹

کسب مقام اول و دوم ششمین جشنواره ملی اسباب‌ بازی توسط شرکت کنندگان شیرازی

کامرانی گفت: ۲ شرکت کننده شیرازی مقام اول و دوم بخش عروسک را در ششمین جشنواره ملی اسباب‌ بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به خود اختصاص دادند.

به گزارش کودک پرس ،«سعیدرضا کامرانی»، امروز (سه شنبه 19 اسفند) در مراسم تقدیر از سازندگان شیرازی عروسک‌های برگزیده ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: ششمین جشنواره ملی اسباب‌ بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۸ بهمن تا ۱۱ اسفند ۹۹ به صورت مجازی در تارنمای irantoyfestival.ir  برگزار شد.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: در این جشنواره 2 شرکت کننده شیرازی، مقام اول و دوم بخش عروسک را به خود اختصاص داده اند.

وی اضافه کرد: جشنواره ملی اسباب‌بازی سالانه در تهران برگزار و از آثار برتر تجلیل می‌شد اما امسال به علت بحران کرونا به ‌صورت مجازی توسط اداره‌های کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ها از برگزیدگان تقدیر شد.

کامرانی اعلام کرد: جشنواره امسال با «شعار آینده را باید ساخت» برگزار شد که گام موثری برای تولید اسباب بازی داخلی است زیرا بیش از 80 درصد اسباب‌بازی‌های کشور ما وارداتی است.

وی با تاکید بر نقش اسباب بازی در پرورش کودکان بیان کرد:  اسباب ‌بازی یکی از ابزار تربیت و پرورش کودک است و تنها سرگرمی نیست و موجب غنی کردن اوقات کودکان و نوجوانان می شود.

خاطر نشان می شود، «وحیده‌ سادات موسوی» از «نشان گیسو» و «رویا منوچهری» از مجموعه «پویا و پونه» با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با حضور سرپرست ومسوولان کانون فارس، هدیه نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره ملی جشنواره اسباب‌بازی را دریافت کردند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار