موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
222126
۱۸ اسفند ۱۳۹۹

مسجد محل جذب و رشد شخصیت کودکان و نوجوانان است

نیکخواه با بیان اینکه مسجد محل جذب و رشد شخصیت کودکان و نوجوانان است گفت: جوانان محور اصلی جامعه و آینده سازان این میهن می باشند و با توجه به وجود حجمه های بسیار به سمت این قشر باید توجه بیشتری به این عزیزان شود.

به گزارش کودک پرس ،«رسول نیکخواه» در شهرکرد اظهار داشت: هدف اصلی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد تحقق ارزش ‌ها و اصول سیاست فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان ادامه داد: تبلیغ، گسترش و تعمیق فرهنگ روح بخش اسلام و تاکید بر آرمان‌ ها و ارزش‌ های معنوی و فرهنگ اسلامی از دیگر اهداف تأسیس کانون ‌های مساجد است.

وی ابراز کرد: زمینه سازی برای حضور فعال جوانان و نیروهای متعهد در عرصه فعالیت ‌های فرهنگی و هنری، شناسایی و تربیت نسل جوان، ارائه و عرضه فعالیت ‌های فرهنگی و هنری بر اساس موازین و ضوابط اسلامی و ایجاد جاذبه‌ های فرهنگی و هنری از مهمترین اهداف تشکیل کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد است.

نیکخواه تصریح کرد: هر سال برنامه ‌های مختلف و متنوعی در سطح کانون‌ های شهرستان سامان با حضور پرشور جوانان و نوجوانان برگزار می‌شد، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال برخی محدودیت ‌ها، بسیاری از این برنامه‌ ها در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان ادامه داد: مساجد قلب تپنده جامعه اسلامی هستند که نقش آنها در رشد و بالندگی فرهنگ و تمدن اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی با تاکید بر ضرورت هدایت کانون های فرهنگی هنری به سمت مسجد در تراز اسلامی شدن، تصریح کرد: اگر کانون های فرهنگی هنری ما به سمت مسجد در تراز اسلام سوق داده شوند بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار