موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
222109
۱۸ اسفند ۱۳۹۹

کانون‌های مساجد در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن تاثیرگذارند

جاوید گفت: باید زیرساخت های لازم به خصوص برای کودکان و نوجوانان و جوانان را به سمت کانون های مساجد فراهم کنیم تا فرزندان ما به سمت مسجد بروند.

به گزارش کودک پرس ،«محمدعلی جاوید» در بیرجند ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکنون در راستای غنای فرهنگی در کشور اقدامات خوبی را داشته اند.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم که در جامعه بیشتر به ارزش های اسلامی توجه شود، گفت: باید زیرساخت های لازم به خصوص برای کودکان و نوجوانان و جوانان را به سمت کانون های مساجد فراهم کنیم تا فرزندان ما به سمت مسجد بروند.

شهردار بیرجند با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن به خصوص برای کودکان و نوجوانان، اظهارداشت: دشمن به شدت از طریق فضای رسانه ای که در اختیار دارد کار می کند و لازم است فعالیت های قوی و خوبی در مقابله به این هجمه صورت گیرد که به نوعی کانون های مساجد در این راستا هم کار می کند.

جاوید با بیان اینکه دستگاه های اجرایی هم باید همکاری لازم را با این مجموعه ها داشته باشند و آنها را حمایت کنند، افزود: کانون ها هم باید با کارشناسی دقیق هر کودک را با زبان خود و با جذابیت های مختلف به سمت مساجد هدایت کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در محلات مختلف و دسترسی کودکان و نوجوانان به این اماکن و مسجد باعث می شود تا آنها بیشتر به سمت برنامه های فرهنگی روی آورند، گفت: هر چه این فضاها بیشتر برای نوجوانان ما فراهم باشد، امکان ارتباط خانواده و کودک با این فضاها و در نتیجه اقدامات فرهنگی بیشتر خواهد بود.

شهردار بیرجند افزود: همچنین باید متناسب با سن و شخصیت و علاقه، برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان را در محلات مختلف اجرا کنیم که این را کانون های فرهنگی و هنری مساجد می توانند انجام دهند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار