موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
221927
۱۲ اسفند ۱۳۹۹

مجموعه کتاب‌های «خرسی» برای کودکان منتشر شد

مجموعه هفت جلدی کتاب‌های «خرسی» به نویسندگی «نیک بِلند» با ترجمه معصومه نفیسی توسط دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ،مجموعه هفت جلدی «خرسی» که توسط «کتاب‌های زرافه» (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق) چاپ و منتشر شده است، شامل کتاب‌های «خرسی خیلی بداخلاق»، «خرسی خیلی کلافه»، «خرسی خیلی گرسنه»، «خرسی خیلی شجاع»، «خرسی خیلی پر سروصدا»، «خرسی خیلی خواب‌آلو» و «خرسی خیلی قهرمان» می‌شود.

این مجموعه، نوشته نیک بِلند نویسنده استرالیایی است که تصویرگری کتاب را نیز برعهده داشته و توسط معصومه نفیسی به فارسی ترجمه شده است. نیک بلند یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان و تصویرگران استرالیا است. سری کتاب‌های خرسی در سرتاسر دنیا منتشر شده‌اند و بسیار محبوب هستند.

در این کتاب‌ که مناسب گروه سنی بالای هفت سال است و آخرین جلد آن در سال 2019 چاپ شده، کودک همراه با شخصیت اصلی داستان که یک خرس است، با زبانی طنز و روان و همراه با تصاویری جذاب با مطالب گوناگونی آشنا می‌شود و به صورت غیرمستقیم نحوه تعامل بهتر با دیگران، کمک کردن به دوستان، مدارا کردن، شناخت ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی مختلف و… را می‌آموزد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب با پخش مدادآبی به شماره 88356436-021 تماس بگیرند. همچنین این انتشارات به جهت سهولت در دسترسی به آثار این نشر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان دانلود تمامی کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از سایت‌های کتابخوان «طاقچه» و «کتابراه» فراهم کرده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار