موقعیت فعلی شما : خانه/سازمان بهزیستی
221905
۱۲ اسفند ۱۳۹۹

تهیه نوشت افزار برای ۶۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در پویش پازل همدلی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: برای ۶۰ هزار کودکی که طالب تحصیل هستند در پویش پازل همدلی، نوشت افزار تهیه شد.

به گزارش کودک پرس ،وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین اختتامیه پازل همدلی، اظهار کرد: معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان‌ها پای کار آمدند و با همکارانشان منسجم و هماهنگ با مجموعه معاونت مشارکت‌های مردمی در ستاد بهزیستی کشور، زمینه‌ای فراهم شد تا این کار خوب با ابتکاری که خیرین داشتند، رقم بخورد.

قبادی دانا با اشاره به اینکه برای کودکان ایرانی که میتوانستند بازمانده از تحصیل باشند از اقلام نوشت‌افزار ایرانی استفاده شد و این مشکل برای آن‌ها رفع شد، اضافه کرد: بهترین اقلام با بهترین کیفیت برای آن‌ها تهیه شد و این طرح توانست حدود ۱۵ هزار خیر را پای کار بیاورد و ترویج فرهنگ نیکوکاری کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: نیکوکاری در جهت توانمندسازی، در جهت حمایت از کودکانی که در سراسر کشور ممکن بود به خاطر عدم داشتن نوشت افزار امکان تحصیل برایشان سلب شود، ۶۰ هزار کودکی که طالب تحصیل هستند را توانستیم تحت پوشش این کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه وظیفه سازمان بهزیستی هم همین است که بتواند شرایط را فراهم کند که خیرین و موسسات خیریه، مجموعه‌های صنفی و تولیدکنندگان ما پای کار بیایند و بتواند این اتصال را برقرار کند، اضافه کرد: یک مشارکت جمعی برای خیر جمعی صورت گرفت و اینکه این چرخ‌دنده‌ها با یکدیگر بتواند باعث هم‌افزایی شود، میتواند کار‌های بزرگ را شکل دهد.

قبادی دانا بیان کرد: یکی از مواردی که خوب است مدنظر قرار دهیم این است که تقویم این برنامه را برای سال آینده جلو اندازیم که نوشت افزار در ابتدای سال تحصیلی به دانش‌آموزان تقدیم شود.

وی با اشاره به اینکه این پویش میتواند جزو برنامه سنواتی قرار گیرد و باتوجه به امکانی که ایجاد شده میتواند ادامه پیدا کند، هدفگذاری به این سمت برود که در برنامه چند ساله هیچ کودک ایرانی که میخواهد تحصیل کند بدون نوشت افزار باقی نماند، گفت: این رقم باید بیش از ۶۰ هزار نفر شود و میتواند طبق یک برنامه زمان بندی سال به سال افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: مشارکت سایر مجموعه‌ها میتواند در این زمینه دخیل شود و این ورود میتواند باتوجه به آموزش‌های مجازی که وجود دارد از حوزه نوشت افزار فراتر رود و برای امکان تحصیل مجازی در فضای مجازی نیز باتوجه به شرایط کرونا این امکان را فراهم کند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار