موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
221854
۱۱ اسفند ۱۳۹۹

اهدای بیش از ۵۵۰۰ جلد کتاب به مخاطبان طرح «رواق کتاب»

در قالب طرح «رواق کتاب» که از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در حال اجراست، از اواسط سال ۹۹ تاکنون بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به مخاطبان کودک و بزرگسال حرم مطهر رضوی اهداء شده است.

به گزارش کودک پرس ،پیرو تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی در راستای عمق بخشی به سطح معرفتی زائران و افزایش سرانه مطالعه کتاب، برای نخستین بار از دهه آخر صفر سال جاری طرح «رواق کتاب» در حرم مطهر رضوی آغاز به کار کرد.

در قالب این طرح جلسات معرفی، رونمایی و نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان و کارشناسان برجسته حوزه فرهنگ برگزار می شود. قصه گویی برای کودکان و برپایی جلسات شعرخوانی از دیگر برنامه های طرح رواق کتاب است که با استقبال زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی همراه شده است.

تعامل زائر با کتاب در قالب یک رواق اختصاصی و دعوت از نویسندگان، امضاء کتاب و اهداء به زائر، خوانش کتاب با حضور نویسندگان و فعالان فرهنگی از ویژگی های این طرح فرهنگی است.

برگزاری مسابقه و خوانش کتاب برای کودکان و نوجوانان، قصه‌گویی و خاطره‌گویی، انجام تبلیغ چهره‌ به‌ چهره کتاب با همکاری اساتید و مربیان کودک و نوجوان اداره پاسخ‌گویی حرم مطهر، برنامه حلقه معرفت کتاب و منبر کتاب با حضور کارشناسان دینی، اساتید، نویسندگان و فعالان فرهنگی نیز از جمله برنامه‌های اجرایی در قالب این طرح است.

طرح «رواق کتاب» همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ در صحن قدس حرم مطهر رضوی، پذیرای زائران و مجاوران، فعالان حوزه کتاب، نویسندگان و صاحب‌نظران است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار