موقعیت فعلی شما : خانه/پزشکی و سلامت
221848
۱۱ اسفند ۱۳۹۹

کلینیک ویژه مرکز طبی کودکان الگویی برای کلینیک‌های ویژه اطفال در سطح ملی است

با حضور معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه، اولین کلینیک فوق تخصصی کودکان کشور، بخش جدید سی‌تی‌اسکن، رادیو گرافی دیجیتال و آزمایشگاه کووید 19 در مرکز طبی کودکان افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس ،با حضور دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت و دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه ساختمان کلینیک فوق تخصصی کودکان کشور، بخش جدید سی‌تی‌اسکن، رادیوگرافی دیجیتال و آزمایشگاه کووید 19 در مرکز طبی کودکان به‌طور رسمی آغاز به کار کرد.

الگویی برای کلینیک‌های ویژه اطفال در کشور

دکتر جان بابایی با تشکر از مسئولان دانشگاه و مرکز طبی کودکان در احداث اولین کلینیک فوق تخصصی کودکان، این پروژه بزرگ را در کشور بی‌نظیر دانست و افزود: روح عزیزانی که از دنیا رفتند قرین رحمت الهی باشد. بسیاری از استادان نامی این بیمارستان حق استادی بر من دارند. افراد زیادی در ساخت این کلینیک از زمان دکتر هاشمی وزیر سابق بهداشت تا امروز، خود دکتر بدو که فرد فرهیخته، دلسوز و متعصبی نسبت به این بیمارستان است، زحمات بسیاری کشیده‌اند و با توجه به نظرات تک‌تک استادان حاذق، این کلینیک به‌گونه‌ای طراحی‌شده که رفع بسیاری از مشکلات مردم در آن دیده‌شده است؛ که هم به مردم خدمت بدهد و هم مردم در آن احساس راحتی کنند. این کلینیک در سطح ملی الگویی برای کلینیک‌های ویژه اطفال است.

وی در ادامه مهم‌ترین چالش مرکز طبی کودکان را بخش اورژانس بیمارستان عنوان و بر اقدام فوری برای حل این معضل تأکید کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت، ازخودگذشتگی انسان‌ها را عامل اصلی پیشرفت امور و حضور افرادی چون دکتر کریمی، دکتر بدو و … که اولویت اصلی‌شان مردم است را در ارائه خدمات باکیفیت به مردم مؤثر خواند.

مرکز طبی کودکان افتخار کشور

دکتر کریمی مرکز طبی کودکان را افتخار دانشگاه و کشور خواند و گفت: زحمات خالصانه دکتر بدو و اعضای هیئت‌علمی و سایر کارکنان این بیمارستان به‌ویژه در شرایط اقتصادی کشور و دانشگاه بر هیچ‌کس پوشیده نیست. خوشبختانه با حمایت‌های خیرین، دانشگاه، وزارت بهداشت و شخص دکتر جان بابایی که بااحساس مسئولیت بالا همواره این مرکز را موردتوجه قرار داده‌اند، پروژه ساختمان کلینیک فوق تخصصی کودکان کشور در این بیمارستان به اتمام و به مرحله بهره‌برداری رسید که قابل قدردانی است. دکتر بدو از مدیران همیشه حاضر و پرتلاش دانشگاه است که نمود خدمات ارزنده‌اش در فعالیت خوب و درخشش هر یک از بخش‌های بیمارستان مشهود است. همه افرادی که در این بیمارستان هستند حساسیت و تعهد زیادی به این مرکز و رفع مشکلات آن دارند که ستودنی است.

سخنان رئیس مرکز طبی کودکان

دکتر رضا شروین بدو رئیس مرکز طبی کودکان در این مراسم گفت: من افتخار می‌کنم که در این بیمارستان بزرگ شدم و در کنار اساتید و همکارانی هستم که از دل‌وجان کار می‌کنند. راه‌اندازی کلینیک فوق تخصصی این مرکز را لطف پروردگار و مرهون همراهی و همکاری مسئولان دانشگاه، اعضای هیئت‌علمی، مدیران، پرستاران و همه کارکنان بیمارستان می‌دانم و قدردان آن هستم.

وی با اشاره به فداکاری اساتید و کارکنان مرکز طبی کودکان در کووید 19 گفت: بااینکه نمی‌دانستیم وضعیت اطفال در بحران کرونا چگونه خواهد بود، ولی همه همکاران از همان روزهای اول گفتند می‌ایستیم و کار اطفال را خودمان انجام می‌دهیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار