موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
221791
۱۰ اسفند ۱۳۹۹

عنوان «ملی» در ششمین جشنواره اسباب بازی جاری و ساری است/ ثبت نام ۱۴۰ شرکت تولید کننده اسباب بازی

حموله با بیان اینکه ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «آینده را باید ساخت» با هدف حمایت از کالای داخلی در راستای تحقق شعار سال برگزار شد، گفت: همه خانواه ها می توانند در منازل به طور مجازی از برنامه های مختلف این جشنواره استفاده کنند.

به گزارش کودک پرس ،مریم داوری: ششمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 28 بهمن آغاز و تا یازده اسفند بر روی تارنمای جشنواره در پایگاه اینترنتیirantoyfestival.ir برای عموم قابل دسترسی است. به منظور اطلاع از جزئیات این جشنواره گفتگویی با «محسن حموله»، مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیر ششمین جشنواره ملی اسباب بازی ترتیب دادیم که بدین شرح است:

 

امسال مردم چگونه در جشنواره ملی اسباب بازی شرکت می کنند؟

ششمین جشنواره ملی اسباب بازی امسال برای همه ملت عزیز قابل دسترس است و می توانند از تمام برنامه های جشنواره که سال های قبل به صورت حضوری برگزار می شود به صورت مجازی استفاده کنند. امسال جشنواره اسباب بازی به خاطر شیوع کرونا مجازی برگزار می شود.

 

مهم ترین اهداف جشنواره ملی اسباب بازی چیست؟

ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «آینده را باید ساخت» با هدف حمایت از کالای داخلی در راستای تحقق شعار سال، جهش تولید در شرایط شیوع ویروس کرونا، برقراری تعامل و ارتباط موثر و هر چه بیشتر بین طراحان، تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و فعالان عرصه اسباب‌بازی برگزار می شود.

 

چند اثر به ششمین جشنواره اسباب بازی رسیده است؟

بخش رقابتی که آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره است در دو حوزه اسباب بازی های ایرانی و عروسک های ایرانی که 440 اثر به ما رسید که برترین اسباب بازی ها و عروسک ها 28 بهمن معرفی شد. نزدیک به 30 برگزیده در این جشنواره داشتیم. بخش معرفی دستاوردهای صنعت اسباب بازی را داریم که 140 شرکت کننده در این بخش ثبت نام کردند. 112 تولیدکننده اسباب بازی و 28 تولیدکننده عروسک هستند. تمامی، آخرین اسباب بازی و عروسک های خود را در صفحه و پروفایل خود تکمیل کردند و خانواده ها می توانستند با مراجعه به سایت جشنواره از آخرین دستاوردهای اسباب بازی مطلع شوند و نظرات خود را بیان کنند. همچنین می توانند از آخرین تولیدات اسباب بازی در بازار اسباب بازی اینترنتی که از طریق سایت امکان دسترسی است ،خرید خود را به راحتی انجام دهند.

 

پس می توان گفت که ششمین جشنواره ملی اسباب بازی به معنای واقعی ملی برگزار می شود؟

بله دقیقا. امسال به خاطر شیوع کرونا، شرایط برای ما ایجاد کرد که جشنواره اسباب بازی در کل کشور برگزار شود و عنوان ملی بودنش امسال جاری و ساری شده است. همه عزیزان می توانند از برنامه های جشنواره به راحتی در منازل خود ساعت ها استفاده کنند. خرید اسباب بازی هایی که توسط خانواده ها صورت می گیرد، ارسالش رایگان است. همچنین خانواده ها می توانند به جست و جوی اسباب بازی های خاص، دلایل انتخاب، شاخصه ها، گروه سنی خود و بچه ها را در سایت جشنواره پیدا کنند و اسباب بازی دلخواه و مورد نظر خود را خریداری کنند. مشاوران ما نیز در صورت نیاز برای خرید اسباب بازی به خانواده ها مشاوره می دهند و این امکان بر روی سایت جشنواره وجود دارد.

 

چه نهادها و شرکت هایی با شما همکاری کردند؟

140 شرکت تولیدکننده اسباب بازی و عروسک در جشنواره ثبت نام کردند و آخرین دستاوردهای خود را معرفی کردند. امسال معاونت علمی ریاست جمهوری، سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی و ستاد توسعه علوم شناختی حمایت خوبی از جشنواره اسباب‌بازی داشتند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار