موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
221747
۰۹ اسفند ۱۳۹۹

تشریح برنامه‌های هیات خرید کتاب کودک و نوجوان در انجمن ناشران کودک

برنامه‌های هیات خرید کتاب کودک و نوجوان سه‌شنبه‌۱۲ اسفند با حضور مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان تشریح می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،برزو سریزدی، کارشناس و مجری همایش گفت: در ادامه برگزاری سلسله همایش‌های بحران و برون رفت؛ چالش‌های امروز کتاب کودک و نوجوان، نشست «برنامه‌های هیأت خرید کتاب کودک و نوجوان» با حضور مهرزاد دانش، مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی کاشفی خوانساری، مسئول کارگروه کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نشست سه‌شنبه ۱۲ اسفند‌ماه خواهد بود، افزود‌: قبل از شیوع بیمای کرونا، موضوع بیشتر برنامه‌های این همایش  به ناشران اختصاص داشت؛ اما با شیوع این بیماری به سراغ خانواده‌ها رفتیم و برنامه‌ها خانواده‌محور شد و در این میان ناشران خواستار برگزاری نشست‌های تخصصی شدند.

سریزدی ادامه داد: مقرر شده از این پس، دو همایش با دو محور برای خانواد‌ه‌ها و ناشران برگزار کنیم. در آن مسایل و مشکلات و دغدغه‌های ناشران را با حضور کارشناسان و دست‌اندرکاران حوزه نشر بررسی خواهیم کرد.

وی با اشاره به موضوع همایش«برنامه‌های هیأت خرید کتاب کودک و نوجوان» توضیح داد: قرار است درباره روند خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ناشران، بودجه و شرایط و معیار خرید کتاب توضیحاتی ارائه شود، علاوه‌براین ناشران کودک، سوالات، نقد و پیشنهادات خود را مطرح می‌کنند و مدیران به آن پاسخ می‌دهند.

سریزدی یادآور شد: اطلاع‌رسانی درباره روند خرید کتاب از ناشران کودک و نوجوان و بررسی کارها و اقدامات هیات انتخاب و خرید کتاب، اولویت این نشست است و امیدواریم با برگزاری آن صدای ناشران را به گوش مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برسانیم.

وی با بیان اینکه ناشران، در صورت تمایل می‌توانند به‌صورت حضوری در این نشست حضور داشته باشند، تاکید کرد: به علت شرایط بحرانی پیش آمده به سبب شیوع ویروس کرونا قادر به میزبانی از تعداد بسیار محدودی هستیم و اولویت با افرادی است که زودتر با دفتر انجمن هماهنگ می‌کنند؛ البته این برنامه به‌صورت آنلاین نیز از صفحه اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی @nasherane_ketabe_Kodak پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار