موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
221744
۰۹ اسفند ۱۳۹۹

۱۲۵۰۰ کودک دارای سوء تغذیه سیستان و بلوچستان تحت حمایت قرار گرفتند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از کودکان دارای سوءتغذیه این استان امسال از حمایت‌های مالی و غیر مالی کمیته امداد بهره‌مند شدند.

به گزارش کودک پرس ،سیدمهدی عبادی روز شنبه اظهارداشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۷۳۲ نفر در طرح «ارتقای سلامت زنان» در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها مورد حمایت کمیته امداد قرار گرفتند که کمک‌های مالی سه ماهه به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به حساب این افراد واریز می‌شود.

وی افزود: حمایت درمانی و سلامت از مددجویان کمیته امداد و نیازمندان در اولویت‌کاری این نهاد قرار دارد و تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا مددجویان در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای طرح مراقبت در منزل بیماران زمین‌گیر گفت: هم‌اینک بیش از یکهزارو ۶۰۰ بیمار زمین‌گیر سطح استان مشمول این طرح شده‌اند که ماهانه مبلغی به حسابشان واریز تا صرف هزینه‌های درمان و مراقبت در منزل آنان شود.

وی با بیان اینکه سندهای درمانی مددجویان، فرانشیز خدمات ویژه، هزینه آزمایشگاه و دارو نیز سالانه از سوی کمیته امداد پرداخت می‌شود تصریح کرد: خرید لوازم بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و توزیع آن میان مددجویان شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است.

عبادی خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از ویروس کرونا آموزش‌های لازم به مددجویان ارائه و همچنین در صورتی که سرپرست خانوار یا هر یک از اعضای خانواده مددجو در اثر کرونا فوت کند ۱۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار