موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
221730
۰۶ اسفند ۱۳۹۹

افتتاح یک کتابخانه الکترونیک برای کودکان در فرانسه

به تازگی یک کتابخانه دیجیتال برای کودکان در فرانسه طراحی شده که کودکان فرانسوی در گروه سنی 5 تا 8 سال با اشتراک ماهانه حدود 4 یورو می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

به گزارش کودک پرس ،به نقل از اکتوالیته- کتابخانه‌های پاریس در حال حاضر با سخت‌کوشی روی محتوای دیجیتالی خود کار می‌کنند. پیش از این 20 هزار عنوان کتاب دیجیتال برای امانت در کتابخانه‌های پاریس وجود داشت و حالا 1500 عنوان نیز برای کودکان به آن اضافه شده است که به راحتی روی سایت  storyplayr.com قابل مشاهده و شرط ورود به آن هم عضویت در شبکه‌ کتاب‌خانه‌های شهر پاریس است.

لازم به ذکر است که از میان این عناوین دیجیتال 400 عنوان به زبان انگلیسی و عناوین دیگری نیز به دیگر زبان‌ها از جمله زبان آلمانی، دوزبانه فرانسه -انگلیسی و فرانسه- عربی وجود دارد.

گفتنی است که این کتاب‌ها بدون هیچ انیمیشنی بر روی صفحه نمایش داده می‌شوند تا تجربه واقعی یک مطالعه را با فرصت‌بخشی به قدرت تخیل ارائه دهد. این ابزار مطالعه همه کودکان را از جمله کودکان با مشکلات نارسایی خواندن پشتیبانی می‌کند. storyplayers مجموعه کاملی از ویژگی‌ها را برای آشنا کردن کودکان با مطالعه و کمک کردن به آن‌ها برای تبدیل شدن به خوانندگان حرفه‌ای در آینده ارائه می‌دهد.

کودکان فرانسوی برای دسترسی به این امکان تنها لازم است باید وارد سایت storyplayr.com و بعد به حساب کاربری خوانندگان کتابخانه‌های پاریس وصل شوند و کتاب مورد نظر خود را انتخاب کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار