موقعیت فعلی شما : خانه/پزشکی و سلامت
221680
۰۶ اسفند ۱۳۹۹

شناسایی بیش از ۵۰۰ کودک کرونایی در خوزستان

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۵۰۰ کودک مبتلا به این بیماری در خوزستان شناسایی شده اند

به گزارش کودک پرس ،رئیس مرکز آموزشی و درمانی کودکان ابوذر اهواز گفت : از اواخر سال گذشته با وجود شناسایی بیش از ۵۰۰ کودک کرونایی در استان تعداد انگشت شماری از آن‌ها جان خود را از دست داده اند.

محسن علی سمیر افزود : هم اکنون ۱۲ کودک مبتلا به کرونا در این مرکز بستری هستند و در هفته اخیر بیشترین تعداد بیماران سرپایی در بیمارستان ابوذر ویزیت شده اند .
وی با اشاره به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا انگلیسی در خوزستان و مرگ چندین کودک خوزستانی افزود : سهل انگاری خانواده‌ها، حضور کودکان در پارک‌ها و دورهمی‌ها و ماسک نزدن آن‌ها از عمده دلایل ابتلای کودکان به کرونا ویروس است .
علی سمیر گفت : رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، ماسک زدن و پرهیز از حضور در دورهمی‌ها از راه‌های اصلی مقابله با ویروس کرونا و حفظ جان کودکان در برابر آن است .
رئیس مرکز آموزشی و درمانی ابوذر اهواز گفت : علائم کودکان کرونایی تقریباً شبیه بزرگسالان است و این بیماری در زمینه‌های تنفسی ، گوارشی، مشکلات پوستی ، قلبی ، عروقی و مغزی خود را نشان میدهد .
وی با بیان اینکه نسبت به کودکان دارای بیماری زمینه‌ای باید مراقبت و توجه بیشتری شود گفت : تغذیه و استراحت مناسب از جمله راه‌های درمان کرونا ویروس در کودکان است .
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار