موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
221677
۰۶ اسفند ۱۳۹۹

رمان «سلفی با خراب‌کار» منتشر شد

«سلفی با خراب‌کار» نوشته‌ طاهره مشایخ که توسط نشر صاد به چاپ رسیده است، داستان کودک کنجکاوی به نام یونس است که در طول داستان با ساواکی‌ها عکس می‌گیرد و آن را در اینستاگرامش منتشر می‌کند.

به گزارش کودک پرس ،کتاب «سلفی با خراب‌کار» نوشته‌ طاهره مشایخ، در دو قالب نسخه‌ الکترونیکی و نسخه‌ کاغذی با قیمت ۴۰ هزارتومان به بازار نشر آمد.

روایت نوجوانی کنجکاو به‌ نام یونس است که در پی مواجهه با عکسی در نمایشگاه و شباهت مردِ در عکس با یکی از اقوام مادری‌اش، تلاش می‌کند راز این شباهت را دریابد.

سیامک فکر می‌کند من زیادی قضیه را جدی گرفته‌ام، می‌گوید: «ول کن بابا یونس. اینا همه بازی مازیه. این یارو برا خودش رفته ژست روشنفکری بگیره، حالش کشیده یه سلفی ملفی هم با خرابکارها و شکنجه‌گرهای ساواک بگیره. والا اگه یه مونوپاد هم داشت دیگه سلفیش تکمیل می‌شد و می‌ذاشت تو اینستاگرام.»

شما چه فکر می‌کنید؟ اگر در نمایشگاه عکس‌های انقلابی با تصویری شبیه یکی از اقوامتان مواجه می‌شدید، کنجکاو نمی‌شدید و پی‌اش را نمی‌گرفتید؟ آن هم نه آدم مبارز و انقلابی توی عکس، بلکه ساواکی که داشته شکنجه می‌داده!

حالا شما هم دلتان می‌خواهد بدانید اصل این ماجرا چه بوده است.

این اثر موفق شده است رتبه سوم بخش رمان کودک و نوجوان را در جشنواره شعر و داستان انقلاب ۱۳۹۹ به‌دست آورد.

نسخه‌ الکترونیکی کتاب را می‌توانید در طاقچه بخوانید و نسخه‌ کاغذی آن در ۱۹۸ صفحه و با قیمت ۴۰ هزارتومان قابل سفارش در سایت نشر صاد است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار