موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
221622
۰۳ اسفند ۱۳۹۹

صحنه‌های دلخراش از ضرب و شتم یک کودک توسط نیروهای نظامی عربستان

یک کلیپ منتشر شده در عربستان نشان می‌دهد که نیروهای نظامی سعودی یک کودک را در میدان عمومی مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

به گزارش کودک پرس ،به نقل ازسعودی لیکس، ویدیویی در عربستان منتشر شده که میزان خشونت رژیم سعودی علیه یک کودک را در یک میدان عمومی نشان می‌دهد.

کلیپ ویدئویی منتشر شده نشان می‌دهد که دو نظامی سعودی در یک میدان عمومی و به طرز وحشتناکی یک کودک را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند که این ویدیو تکان دهنده میزان خشونت رژیم سعودی در برخورد با شهروندان و حتی خردسالان در عربستان را منعکس می‌کند.

در این ویدیو نشان داده شده که جمعیت زیادی از شهروندان در اطراف دو نظامی سعودی که کودک را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند جمع شدند در حالیکه نیروهای نظامی سعودی این کودک را به داخل ماشین نظامی انداختند.

بسیاری از فعالان اعلام کردند که نیروهای نظامی پس از دریافت شکایتی از دختران سعودی این کودک را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

فعالان سعودی هشتگ ما خواستار مجازات این نیروهای نظامی در خصوص عملی که مرتکب شده‌اند هستیم، را به راه انداختند.

پدیده آزار و اذیت دختران در میان سکوت مطلق مقامات آل سعود که به دنبال تبدیل عربستان به کشور اروپایی هستند در اماکن عمومی عربستان در حال گسترش است. از زمان به قدرت رسیدن «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در سال 2017 عربستان شاهد یکسری تغییرات اجتماعی بوده است از جمله این تغییرات اجازه ساخت سینما ، برگزاری جشنواره‌ها و کنسرت‌ها بوده است در حالی که همه این موارد تا چند سال گذشته ممنوع بود. همچنین کلوپ‌های شبانه در عربستان و اولین آموزشگاه موسیقی نیز افتتاح شد.

از زمان ورود محمد بن سلمان نقش کمیته امر به معروف و نهی از منکر در کنترل جنبه‌های اخلاقی عمومی کمرنگ شد. وی خواننده زن و مدل را به کلوپ‌های شبانه دعوت کرد و اجازه نوشیدن الکل را داد.

در ژوئیه گذشته ، آخرین ویدئو کلیپ منتشر شده نشان داد که یک افسر امنیتی سعودی به سمت یک شهروند شلیک می‌کند.

افسر امنیتی به پای یک شهروند سعودی که روی زمین افتاده بود شلیک کرد درحالی که وی از شدت درد فریاد می‌زد.

فیلم‌ها و عکس‌ها در مورد جنایات رژیم سعودی علیه شهروندان در عربستان بارها در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که چنین اقداماتی نقض جدی قوانین بین‌المللی و حقوق بشر است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار