موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
221595
۰۳ اسفند ۱۳۹۹

کودک کار دچار مرگ‌مغزی شد

زخم‌ها روی صورت و تن کودک هشت ساله وحشت‌آور است. این پسربچه در یکی از بیمارستان‌های یزد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد، اما به دلیل آسیب زیاد به کما رفته است

به گزارش کودک پرس ،حمله سگ‌های وحشی پسربچه دیگری را در یزد قربانی کرد. این کودک  دچار مرگ‌مغزی شد. بیست‌وپنجم بهمن ماه ‌سال گذشته هم پسربچه دیگری در یزد طعمه این حیوانات شد. حملات این سگ‌ها که یکی در زارچ رخ داد و دیگری در میبد یزد موارد مشابه زیادی داشت. هر دو پسربچه کودک کار بودند. هر دو طعمه این حیوانات هم هشت سال داشتند. این درحالی است که هر دو قربانی اهل زاهدان بودند  و هنگام جمع‌آوری ضایعات با حمله سگ‌ها مواجه شدند. محل حادثه هم شهر یزد بود، اما یکی در میبد و دیگری در زارچ. هر دو حادثه  هم در دو جمعه رخ داده است. اما حالا یکی از کودکان در کما به سر می‌برد و دیگری جانش را از دست داده است. اگر این حیوانات ولگرد ساماندهی می‌شدند شاید شاهد تجربه تلخ دیگری پس از یک‌سال نبودیم.

بعدازظهر جمعه اول اسفند ماه  این حادثه تلخ رخ داد.  فاجعه در محل جمع‌آوری ضایعات زارچ  اتفاق افتاد. جایی میان زباله‌ها که این کودک کار در رینگ سگ‌های ولگرد گرفتار شد. سگ‌ها وحشیانه حمله می‌کردند،  اما طعمه خموش و درمانده نقش زمین بود. تاروپود لباسش غرق خون شده بود، درمانده و نیمه‌جان به سختی نفس می‌کشید. وحشت همه وجودش را پُر کرده بود. مرگ در انتظار نشسته بود که پسر رهگذری معجزه نجات این کودک شد. اگر فداکاری این پسر جوان نبود کودک هشت ساله زنده نمی‌ماند.

جوان زارچی با دیدن صحنه به نجات کودک کاری رفت که با مرگ فاصله‌ای نداشت. او را از چنگال سگ‌ها نجات داد، اما پسربچه که به شدت زخمی شده است، با حال بد، راهی بیمارستان شد.

باقرپور، رئیس درمانگاه طالقانی زارچ می‌گوید: «زخم‌ها روی صورت و تن کودک هشت ساله وحشت‌آور است. این پسربچه در یکی از بیمارستان‌های یزد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد، اما به دلیل آسیب زیاد به کما رفته است.»
حمله ناتمام سگ‌ها

بعدازظهر جمعه 25 بهمن ماه 98  دو پسربچه زاهدانی هشت و یازده ساله، ساکن میبد که درحال جمع‌آوری ضایعات در محله گود زباله خارج از محل مسکونی در کاشف‌آباد بودند، مورد حمله ده‌ها سگ وحشی قرار گرفتند.

در این حادثه برادر بزرگ‌تر فرار کرد، اما برادر هشت ساله طعمه سگ‌ها قرار گرفت و جانش را از دست داد.

نیروی انتظامی به همراه سپاه و بسیج و هلال‌احمر پس از ساعت‌ها جست‌وجوی منطقه سرانجام جسد این کودک هشت ساله را در گود ضایعات درحالی‌که بخشی از بدنش را سگ‌ها خورده بودند، پس از گذشت 14 ساعت در 7 صبح پیدا کردند.

منطقه غیرمسکونی کاشف‌آباد در نزدیکی یکی از کشتارگاه‌های میبد در کمربند شرقی شهرستان میبد واقع شده است. معمولا مردم لاشه احشام خود را در این منطقه رها می‌کنند و همین موضوع موجب تجمع سگ‌های ولگرد می‌شود.

آبان ماه‌ سال 97 هم  پسربچه دیگری به نام نسیم در نزدیکی یکی از مرغداری‌های میبد مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفت. این کودک هفت ساله به دلیل آسیب‌های جدی به رگ‌های شریانی گردن و سر، قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار