موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
221561
۲۹ بهمن ۱۳۹۹

کسب دیپلم افتخار نمایشگاه بین‌المللی هنر‌های زیبا کودکان «لیدیسه»

کودک همدانی در نمایشگاه نقاشی «لیدیسه» کشور چک افتخار آفرید.

به گزارش کودک پرس ،علی اشرفی‌متقی عضو ۱۱ ساله مرکز فرهنگی هنری شیرین‌سو همدان، موفق به دریافت دیپلم افتخار نمایشگاه بین‌المللی هنر‌های زیبا کودکان «لیدیسه» در کشور چک شد.

چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی نقاشی هنر‌های زیبا کودکان «لیدیسه» کشور چک در سال ۲۰۲۰ با موضوع «منظره و چشم انداز» در دو بخش نقاشی و عکس برگزار شد.

براساس این گزارش، از میان ۲۲ هزار و ۲۱۶ اثر ارسالی از ۷۸ کشور دنیا، شش عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون ایران در این نمایشگاه برگزیده شدند.

بر اساس این خبر «راتین اعتقاد» ۸ساله عضو مرکز کانون بهبهان در استان خوزستان و «مهتا عابد» ۱۳ ساله از مرکز ۱۶ کانون تهران به ترتیب در بخش نقاشی و عکس نشان رز لیدیسه را دریافت کردند.

همچنین «علی اشرفی‌متقی» عضو ۱۱ ساله مرکز کانون شیرین‌سو در همدان و «ملیسا رضوی» ۹ ساله از مرکز ۲۱ کانون تهران دیپلم افتخار بخش نقاشی و «اعظم عظیمی» ۱۶ ساله از نهبندان خراسان جنوبی و «شادی اسماعیل‌نیا» ۱۶ ساله از تهران نیز دیپلم افتخار بخش عکس این رویداد بین‌المللی را از آن خود کردند.

لازم به یادآوری است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۱۹۱ اثر نقاشی و ۱۵۰ قطعه عکس در چهل و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی هنر‌های زیبا کودکان «لیدیسه» کشور چک شرکت کرد.

همچنین قرار است جوایز نفیسی از سوی سفیر چک در تهران به ۶ برگزیده ایرانی این نمایشگاه اهدا شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار