موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
221537
۲۹ بهمن ۱۳۹۹

نظارت بر محتوای تربیتی و فرهنگی مهدکودک ها تشدید می شود

مطهری فرد با تاکید بر رصد و آسیب شناسی مداوم مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها از تشدید نظارت بر محتوای تربیتی و فرهنگی مهد کودک‌های گیلان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،جلسه شناسایی ظرفیت‌های پژوهشی پژوهشکده تعلیم و تربیت گیلان با حضور کارشناسان و معاونین آموزش و پرورش و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان در ساختمان پژوهشکده تعلیم و تربیت استان برگزار شد.

«مرتضی مطهری فرد» با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نقش موثر مهدکودک‌ها در فرآیند شکل‌گیری تربیت کودکان گفت: نظارت بر حسن اجرای رصد آموزش و پرورش بر محتوا های ارائه شده در مهدکودک‌ها، توسط ستاد امر به معروف تشدید می‌شود.

مدیر دفتر پژوهشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان ضمن برشمردن فرایند شکل گیری شخصیت کودکان طبق آموزه‌های اسلامی اظهارکرد: این فرایند از دوران تولد و حتی قبل از آن آغاز شده و نیازمند توجه ویژه والدین به این مقوله است.

وی با تاکید بر رصد و آسیب شناسی مداوم مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها اظهار کرد: تربیت نسل کارآمد و دغدغه‌مند و مطالبه‌گر از دوران طفولیت قابل تحقق است.

مطهری فرد در پایان از کارشناسان و دغدغه‌مندان امور تربیتی کودکان دعوت کرد تا یاریگر ستاد امر به معروف استان در این حوزه باشند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار