موقعیت فعلی شما : خانه/کنوانسیون حقوق کودک
221528
۲۸ بهمن ۱۳۹۹

افتتاح مدرسه حقوق کودک در ۱۴ استان کشور

معاون وزیر دادگستری گفت: تاکنون در ۱۴ استان کشور مدرسه حقوق کودک گشایش یافت و در این مدارس در ارتباط با آمورش، ترویج و ارتقاء حقوق کودک فرهنگ سازی های لازم انجام خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ،محمود عباسی معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: ۲۳ میلیون بالغ بر یک سوم جمعیت کشور را کودکان و افراد زیر ۱۸ سال سن تشکیل می دهند و توجه به حقوق اساسی این قشر از جامعه همواره باید مورد توجه باشد.

او افزود: یکی از اهداف بلند افتتاح مدرسه زمستانه‌ی حقوق کودک در استان‌ها جلب توجه مسئولان به موضوع مهم حقوق کودکان به ویژه در این شرایط سخت کرونایی است.

عباسی تصریح کرد: تاکنون در ۱۴ استان کشور مدرسه حقوق کودک گشایش یافت و در این مدارس در ارتباط با آمورش، ترویج و ارتقاء حقوق کودک فرهنگ سازی های لازم انجام خواهد شد.

معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودکابراز کرد: هم افزایی بین دستگاهی در ارتباط با اهمیت حقوق کودک باید بیش از پیش مورد توجه باشد و رصد مشکلات در این حوزه از اهداف مهم افتتاح مدرسه زمستانه‌ی حقوق کودک است.

او در پایان گفت:در این کارگاه ها قرار است با زبان کودکان برای توجه به حقوق اولیه این قشر از جامعه قدم های مثبتی برداشته شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار