موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
221511
۲۷ بهمن ۱۳۹۹

سهل انگاری عمدی پرستار، مرگ نوزاد را رقم زد

اشتباه عمدی یک پرستار در خواباندن نوزاد موجب مرگ دردناک این کودک شد.

به گزارش کودک پرس ،سهل انگاری پرستار در خواباندن یک نوزاد چهار ماهه موجب مرگ این کودک شد. در این اتفاق که در پرورشگاهی در جورجیا رخ داد این نوزاد چهار ماهه جان خود را از دست داد.

بنا به تحقیقات جدید انجام شده این کودک ساعت‌ها در همین حالت خوابانده شده بود. این کودک که هویتش مشخص نشده روز ۳ فوریه در پرورشگاه لیتل لاوی در شهر دانوودی جان خود را از دست داده بود. در حالی که در گزارش پلیس آمده که این نوزاد روی شکم خوابانده شده بود، اما «آماندا هیکی»، مالک ۴۵ ساله پرورشگاه گفت که او کودک را به پشت خوابانده، اما بعد این کودک روی شکم خود برگشته است.

این در حالی است که پلیس با استناد به تصاویر تهیه شده از دوربین مدار بسته ثابت کرد که هیکی قربانی را به روی شکمش خوابانده بود و حتی ساعت‌ها برای چک کردن وضعیت نوزاد به او سر نزد. بنا به گزارش WSB-TV هیکی زمانی به کودک سر زد که متوجه شد او دیگر قادر به نفس کشیدن نیست. این کودک بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، اما پزشکان مرگش را مورد تایید قرار دادند.

بنا به گزارش پلیس در زمان حادثه هیکی دست کم از ۷ نوزاد دیگر در این پرورشگاه نگهداری می‌کرد. گفتنی است؛ صاحب این پرورشگاه که اکنون با اتهام جنایت و ظلم به کودکان روبه‌رو است باید به زودی در دادگاه محاکمه شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار