موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
221508
۲۷ بهمن ۱۳۹۹

پخش برنامه کودک “شبکه کوچک” آغاز شد

“شبکه کوچک” به تهیه‌کنندگی سیدمسعود صفوی یکی از تازه‌ترین تولیدات شبکه دو سیما از جمعه اول اسفند در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار می‌گیرد.

به گزارش کودک پرس ،داستان راه‌اندازی “شبکه کوچک” که مقیاس کوچکی از شبکه تلویزیونی است از جایی شروع می‌شود که شخصیت‌های رئال، عروسکی و انیمیشنی با هم تصمیم می‌گیرند یک شبکه تلویزیونی تأسیس کنند.

بخشی از این شخصیت‌ها مدیران و گردانندگان شبکه می‌شوند، برخی دیگر نیز بخش‌های مختلف این شبکه از جمله تولید سریال، اخبار، نمایش، گفت‌وگو، استاپ موشن، برنامه عروسکی و … را بر عهده می‌گیرند. در فرآیند پیشِ‌رو کم‌کم گردانندگان این شبکه تصمیم می‌گیرند که با مخاطبان نیز ارتباط برقرار کنند و روندی تعاملی با مخاطبان در ادامه ایجاد می‌شود و …

طراحی دکور این مجموعه  بر اساس شبکه در مقیاس کوچک است و در مساحتی نزدیک به 3000 مترمربع و با  15 دکور مجزا برای آیتم‌های مختلف و زیرساخت‌هایی برای تولید بخش‌های انیمیشنی، عروسکی، استاپ موشن و … این برنامه تولید شده است. با انجام اقدامات زیربنایی از سقف تا کف، هواساز، نور، برق و … این سوله که در شهرک سینمایی غزالی قرار دارد تا سال‌ها قابل استفاده برای تولیدات دیگر خواهد بود.

“شبکه کوچک” کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو با مشارکت مرکز پویانمایی صبا تا عید نوروز هر هفته جمعه‌ها ساعت 21:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود و در ایام نوروز نیز هر روز طی 15 قسمت پخش خواهد شد.

سید مسعود صفوی که بیشتر با تولید سریال انیمیشن “شکرستان” شناخته می‌شود تهیه‌کنندگی و امیرسلطان احمدی کارگردانی و سرپرستی نویسندگان این مجموعه را طی دو فصل برای گروه کودک و نوجوان شبکه دو برعهده دارند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار