موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
221502
۲۷ بهمن ۱۳۹۹

نظارت بر برنامه سازی و الگوسازی در رسانه ملی تقویت شود/ رسانه ملی کودکان را دریابد

حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: رسانه ملی باید نظارت بر برنامه سازی و الگوسازی را مورد توجه جدی قرار دهد.

به گزارش کودک پرس ،حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رئیس و معاونین رسانه ملی که امروز در قم برگزار شد، اظهار داشتند: وظیفه صدا و سیما علاوه بر جذب مخاطب، ارائه آموزش ها، تربیت، پرورش و هدایت مردم است.

معظم له با اشاره به گزارش رئیس رسانه ملی افزودند: تولید برنامه و آثاری در حوزه قیامت بسیار ارزشمند است، اینکه تلاش دارید باور کردن قیامت را در افکار عمومی ترویج دهید خوشحال شدم.

ایشان با تاکید بر ضرورت نظارت‌ها بر برنامه سازی و الگوسازی در رسانه ملی، تذکر و پیشنهادهایی را در حوزه آموزش به کودکان و نوجوانان و برنامه‌های کودک و نوجوانان ارائه دادند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به نقش موثر رسانه ملی در آموزش‌ها و آگاهی رسانی درباره مقابله با کرونا تصریح کردند: رسانه ملی با روشنگری و ارائه اطلاعات دقیق، مقابل افراط و تفریط‌ها در این حوزه بایستد.

ایشان افزودند: این نقد به صدا و سیما وارد است که بودجه این سازمان به دولت وابسته است، لذا این وابستگی بودجه‌ای نباید موجب آن شود که رسانه ملی در نقد عملکردها کوتاهی یا چشم‌پوشی کند.

این مرجع تقلید به کاهش انتقادات از مسئولان در بخش خبری بیست و سی اشاره و تصریح کردند: احساس می‌کنم 20:30، بیست و سی سابق نیست و آنهم احتمالا به خاطر عکس العمل‌ها و فشارها است که نباید باشد، چون مردم حق دارند واقعیات و انتقادات به حق از مسئولان را در رسانه ملی ببینند و بشنوند.

معظم له با قدردانی از برنامه‌های خوب رسانه ملی تصریح کردند: امیدوارم در سایه لطف الهی توفیق این سازمان روز به روز بیشتر شود.

علی عسکری، رئیس رسانه ملی در این ملاقات با ارائه گزارشی از عملکرد صدا و سیما به مقایسه بودجه این سازمان با رقبای جهانی خود پرداخت و گفت: رسانه ملی با وجود همه محدودیت‌های بودجه‌ای از نظر فنی خود را در سطح جهانی مجهز نگه داشته است و کارکنان این رسانه با غیرت تلاش دارند در میدان جنگ نرم مردانه ایستادگی کنند.

وی با تشریح ایده خود برای ساخت آثاری در حوزه قیامت تصریح کرد: اگر بتوانیم قیامت را به خوبی به مردم بشناسانیم مهم‌ترین مانع را در برابر شیاطین ایجاد خواهیم کرد و نور معنویت بیشتر و بیشتر متبلور خواهد شد.

رئیس رسانه ملی همچنین با ارائه گزارشی در خصوص تولید مجموعه تلویزیونی حضرت معصومه (س) تاکید کرد: این اثر از محصولات الف فاخر ویژه سازمان خواهد بود و امیدواریم با کیفیت بسیار خوب به آنتن برسد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار