موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
221478
۲۷ بهمن ۱۳۹۹

استعدادیابی و شناسایی نسل نوجوان و جوانان ، هدف جشنواره سه رنگ سربلندی است

دبیر بخش تئاتر و نمایش خلاق کودک و نوجوان جشنواره سه رنگ سربلندی گفت: هداف ما گرامی داشتن ایام دهه فجر، استعداد یابی و شناسایی نسل نوجوان و جوانان است.

به گزارش کودک پرس ،افشین فکوری دبیر بخش تئاتر و نمایش خلاق کودک و نوجوان جشنواره سه رنگ سربلندی گفت: اهداف ما از برگزاری این مسابقه، گرامی داشتن ایام دهه فجر، استعداد یابی و شناسایی نسل نوجوان و جوانان می باشد که با توجه به این که به خاطرشیوع ویروس کرونا، یک سالی است تمام فعالیت‌های نمایشی تعطیل بود،. این جشنواره باعث پویا و فعال نمودن هنر تئاتر برای هنرمندان و علاقمندان به هنر بازیگری  می شود. .

وی افزود: همزمان با چهل ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با همکاری  و حمایت سازمان فرهنگی وهنری شهرداری تهران  و باهدف تقویت هویت ملی وترویج نمادهای  پرچم وسرود جمهوری اسلامی ایران جشنواره هنری،سه رنگ سربلندی در سطح مراکز وفرهنگسرای شهر تهران باشعار محوری آینده روشن برگزار می شود.

محو خطوط خنده و اخم از چروک به روش طبیعی و خانگی+فیلم

مشاهده

دبیر بخش تئاتر و نمایش خلاق کودک و نوجوان جشنواره سه رنگ سربلندی  گفت: رئیس این جشنواره برعهده آقای شهرامی کرمی مدیریت فرهنگی وهنری شهرداری منطقه ۵ تهران  است و این جشنواره در۴ بخش برگزار می شود

وی تاکید کرد: دربخش نمایش خلاق:کتاب تاج شاه وکلاه ها،نوشته:محمد کاظم مزینانی هست که منبع وموضوع تولید اثر معرفی شده است.

فکوری افزود: علاقمندان دراین بخش می توانند با الهام گرفتن ازاین کتاب، اثر خودراضبط وبرای ما ارسال نمایند. لازم به ذکر می باشد به نفرات برتر این جشنوراه جوایز ارزنده اهدا خواهدشد.

 

WhatsApp Image 2021-02-12 at 10.29.16

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار