موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
221433
۲۶ بهمن ۱۳۹۹

شناسایی افراد بی سواد و بازمانده از تحصیل در استان تهران

محسنی بندپی ، با اشاره به اهمیت جلسات شوراهای آموزش و پرورش نیز به خبرنگاران گفت: شوراهای آموزش و پرورش استان ها یکی از مهمترین شوراها است چرا که نظام تعلیم و تربیت برای کشور مهم است و تربیت کننده نسل آینده کشور است.

به گزارش کودک پرس ،طبق بررسی های انجام شده ۹۸ درصد اراذل و اوباش یا دیپلم و یا کم سواد هستند و به همین منظوزر شناسایی افراد بی سواد و بازمانده از تحصیل بسیار مهم و ضروری است.

بندپی یادآور شد: شهرستان های استان تهران به شدت از کمبود فضای آموزشی رنج می برند و در این جلسه تاکید شد تا در تغییر کاربری ها به آموزش و پرورش کمک شود تا کمبود فضاهای فیزیکی جبران شود.

به گفته وی، عمده ترین هدف ما تسریع در اعمال مالکیت مجموعه آموزش و پرورش استان تهران تثبیت املاک و  دارایی های متعلق به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ها است و یکی از مصوبات مهم جلسه امروز همین موضوع است.

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا با شیب ملایم

وی تاکید کرد: چیزی که انجام شده اعمال هوشمند محدودیت ها، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، کم کردن جمعیت ها از اجتماعات بوده است، با مجموعه این اقدامات یک شرایط مطلوبی در ماه های گذشته و در ماه آبان به بعد شاهد بوده ایم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه این فکر در حال رواج است که تزریق واکسن شروع شده و اگر ما کاهش مرگ و میر و یا کاهش مراجعه کننده به بیمارستان داشتیم پایان حیات بیماری کرونا است ولی واقعیتی که وجود دارد این است که هرگونه عادی انگاری و یا نگاه سطحی به مساله کرونا می تواند خدایی ناکرده عواقب بدی فراهم کند و آنچه  که ما از اول بهمن ماه در کشور و در استان شاهد هستیم خیز با شیب ملایم ویروس کرونا، افزایش مراجعان سرپایی و به تبع آن بستری است.

وی افزود: اگر دقت نکنیم، اعمال محدودیت ها را جدی نگیریم و نظارت نکنیم، افزایش مرگ و میر روزانه را شاهد خواهیم بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار